بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد؛

انتقادی با طعم خرده‌گیری از دولتی‌ها

دولت وعده می‌دهد، مجلس جلسه می‌گذارد، شورای مجازی و مرکز توسعه تجارت و ... تلاش می‌کنند اما؛ چرا خروجی درستی از جلسات، تصمیمات و لبخندها به فضای کسب‌وکار مجازی حاصل نمی‌شود.
کد خبر : ۲۰۹۷۰۶

به گزارش خبرنگار بورس‌نیوز، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد.

رضا الفت نسب رئیس اتحادیه کسب‌و‌کار‌های مجازی در این مراسم گفت: اختتامیه دوازدهمین مراسم جشنواره وب و موبایل ایران در حالی آغاز می‌شود که کسب‌و‌کار‌های آنلاین سال بسیاری سختی را پشت سر‌گذاشتند.

وی ادامه داد: سالی توام با مشکلات و سردرگمی‌های فراوان جزو تجربه‌های سخت بود و نمی‌توان از قطعی اینترنت تا متهم شدن کسب و کار‌های پلتفرمی به بستر فساد و گرانفروشی و ... را در این سال فراموش کرد.

الفت نسب افزود: زندگی در ایران توام بوده با انتظار برای هر لحظه یک اتفاق غیرمنتظره اما؛ شرایط تا کجا قرار است اینطور پیش رود و تا کجا قرار است در سردرگمی و استرس قطعی اینترنت و ده‌ها مسئله دیگر فضای کسب‌وکار اینترنتی کشور به حیات خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: واقعا دیواری کوتاه‌تر از کسب‌و‌کار‌های مجازی در اقتصاد وجود دارد، بازاری با هیاهوی زیاد و قد قواره‌ای کوچک. دیگر کار از درد دل گذشته و کم کم در حال ابزار شدن برای یاس و ناامیدی است.

الفت نسب به وعده‌های دولت اشاره داشت و گفت: دولت وعده می‌دهد، مجلس جلسه می‌گذارد، شورای مجازی، مرکز توسعه تجارت و چه و چه تلاش میکنند، اما چرا خروجی درستی حاصل نمی‌شود؟

وی خاطر نشان کرد:بیش از ۱۶ نهاد به صورت مستقیم برای کسب وکار‌های آنلاین تعیین تکلیف می‌کنند، اما زمان بروز مشکلات صدایی از کسی در نمی‌آِید!

رئیس اتحادیه کسب و کار‌های مجازی از طرح‌های هر روزه دولت و یک حرف یک شیوه یک دستورالعمل
سخن گفت و افزود: امسال هیچ مقام دولتی را برای سخنرانی دعوت نکردیم. تا کی بشنویم و دل خوش کنیم؟

وی افزود: جشنواره سعی کرده است اندک سرمایه و دلخوشی برای استارتاپ‌ها به وجود آورد. ما به این نتیجه رسیده‌ایم که در شرایط فعلی خودمان باید به فکر خودمان باشیم. همدیگر را حمایت کنیم. 

الفت‌نسب با اشاره به رویداد هفت شهر افزود: در این رویداد سعی کردیم اندکی امید به اکوسیستم خارج از تهران منتقل کنیم. اقدامی اندک، ولی تاثیر گذار که با همکاری و همراهی تعداد زیادی از همکارانمان در تهران و شهرستان‌ها و همچنین مدیران کسب و کار‌های بزرگ ایجاد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی:

رونمایی از سامانه "دورکار"ها/ خبری برای افراد فاقد رابطه استخدامی

عضو هیات مدیره اتحادیه کسب وکار‌های مجازی مطرح کرد:

نیاز کشور به فرهنگ سازی در حوزه استارتاپی

بنیانگذار بینج‌بار در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"سرمایه‌گذاری" رکن اصلی بقای استارت‌آپی

بینانگذار آواگیمز در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد: 

همگامی "محتوی" و " تجربه" نکته مهم داوری

ارسال نظر