بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
بنیانگذار بینج‌بار در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"سرمایه‌گذاری" رکن اصلی بقای استارت‌آپی

سرمایه‌گذاری یکی از ارکان اصلی برای بقای یک استارتاپ به شمار می‌رود.
کد خبر : ۲۱۰۰۷۹
 
 
به گزارش بورس نیوز، "بینج بار" اولین سامانه فروش مستقیم برنج توسط کشاورزان در ایران بوده که کشاورز را بدون واسطه به مصرف کننده نهایی ارتباط می‌دهد. 

امیرحسین رضایی مدیرعامل و بنیانگذار بینج بار در خصوص نحوه شکل‌گیری این استارت‌آپ به بورس‌نیوز گفت: با توجه به بازار ناعادلانه در بخش توزیع محصولات کشاورزی از جمله برنج، ایده راه‌اندازی این سامانه شکل گرفت.

وی ارتباط اولیه با کشاورزان را از سختی این کار دانست و افزود: از دهیاری‌ها کمک خواستیم، اما جوابی نگرفتیم، کشاورزان نیز در ابتدا ممانعت می‌کردند اما؛ با توجه به مشکلاتی چون" دلالی" و "قیمت پایین خرید" که در کار خود مواجه بودند و با شنیدن روند کار، موانع برطرف شد و اکنون خود حضوری به دفتر مراجعه می‌کنند.
 
 

وی در خصوص نحوه جلب اعتماد کشاورزان گفت: مهم‌ترین نکته "پشتیبانی فنی ترویجی" است چرا که در هر مرحله از کشت افراد متخصص در تیم به راهنمایی و آموزش وی و همچنین یادآوری به موقع فعالیتی خاص در کار کشاورز پرداخته و در طول زمان جلب اعتماد صورت گرفت.

این فعال حوزه استارت‌آپی در خصوص حمایت‌های دولتی عنوان کرد: ما شاهد کمک‌های معنوی دولت بودیم، اما یکی از مهم‌ترین نکات برای بقای یک استارتاپ "سرمایه گذاری " است.

وی افزود: تهیه کردن اعتبار و سرمایه‌گذار امری مهم برای بقای استارتاپ‌ها بوده که در کنار دیگر نکاتی، چون امید و همکاری گروهی الزامی است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

غول‌های استارت‌آپی در پارکینگ "بورس"

هم بنیانگذار نوین هاب در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

ضرر استارتاپ‌ها از قوانین نامشخص شبکه‌های اجتماعی

معاونت سرمایه گذاری جسورانه گروه مالی فیروزه مطرح کرد:

"بورس" راه نرفته استارتاپ‌ها

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد؛

انتقادی با طعم خرده‌گیری از دولتی‌ها

ارسال نظر