بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

سالی پر از عرضه‌های‌اولیه، پیش‌روی اهالی بازار

در ماهی که سپری شد شاهد عرضه اولیه بسیاری از شرکت‌ها بودیم. این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.
کد خبر : ۲۱۳۷۹۱
 
سالی پر از عرضه‌های اولیه، پیش روی اهالی بازار
 
 
به گزارش بورس نیوز ،۱۶ شرکت در صف عرضه اولیه قرار دارند.  این شرکت‌ها عبارتند از: پلیمر آریاساسول با نماد آریا، سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد شستا، مجتمع صنایع لاستیک یزد با نماد پیزد، رایان هم افزا با نماد رافزا، شیر پاستوریزه پگاه گیلان با نماد غگیلا، لیزینگ پارسیان با نماد ولپارس، توسعه مسیر برق گیلان با نماد بگیلان، ایمن خودرو شرق با نماد خیمن، پتروشیمی بوعلی سینا با نماد بوعلی، تولید نیروی جنوب غرب صبا با نماد بصبا، ترانسفورماتور توزیع زنگان با نماد برانسفو، پتروشیمی ایلام با نماد شایلام، پتروشیمی مروارید با نماد شمروارید، پالایش نفت جی با نماد شجی، راه آهن حمل و نقل با نماد حرآهن و صنایع چوب خزر کاسپین با نماد چخزر.

جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز استقبال بورس از شرکت‌های بزرگ و همچنین از عرضه سهام را در وضعیتی مطلوب عنوان کرد و افزود: عرضه "شگویا" و همچنین عرضه مجتمع پتروشیمی آریاساسول نشان دهنده عزمی است که مسئولین سازمان بورس و دو شرکت بورس و فرابورس برای این اتفاق از خود نشان دادند تا فرآیند عملیاتی شده و به مرحله اجرا برسد.

وی همچنین عرضه دو شرکت بسیار بزرگ، چون "تندگویان" و "آریاساسول " در بورس را پاسخی مثبت به انتظار سهامدارانی دانست که سهامی خوب را طلب می‌کردند.

رسول اشرف زاده، مدیرعامل پترول در خصوص عرضه پتروشیمی ارومیه و ایلام در بورس عنوان کرد: براساس قول به سهامداران در مجمع، برای دو شرکت پتروشیمی ارومیه و ایلام که در بورس عرضه نشدند برنامه ریزی‌هایی به نفع سهامداران صورت و در دستور کار قرار گرفته است. 

 به گزارش بورس نیوز، مقرر بود عرضه اولیه پتروشیمی آریا ساسول به عنوان آخرین شرکت فرابورسی تا پایان سال ۹۸ عملیاتی شود، اما مدیران فرابورس ایران تصمیم گرفتند برای حفظ سلامتی مردم و پرسنل فعال در بازار سرمایه این عرضه را به اوایل سال ۹۹ موکول کنند..
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پی هشتمین عرضه اولیه فرابورس ایران در سال جاری؛

نیروگاهی از گیلان مهمان فرابورس شد

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس عنوان کرد: 

خبری از تجدیدارزیابی مبین و فجر نیست

مدیرعامل پترول در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

"ارومیه" خرداد به بورس می‌آید

ارسال نظر