بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
پای تابلوی معاملات؛

تکرار تقاضا در «پترول»

در حالی که امروز شاهد عرضه اولیه «صبا» هستیم و نقدینگی مناسبی را جذب خود می‌کند، باز هم شاهد فوران نقدینگی در سایر سهم‌ها و رشد شدید شاخص کل هستیم.
کد خبر : ۲۱۵۲۹۵

حقوقی‌ها پای بنیادی‌ها ایستادند

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بازار سرمایه آخرین روز هفته جاری را با رشد شدید شاخص کل به میزان بیش از ۱۳ هزار واحد تاکنون دنبال کرده و شاخص کل به کانال جدید ۵۹۷ هزار واحد رسید. به نظر می‌رسد دستیابی به کانال ۶۰۰ هزار واحد در هفته آینده ممکن می‌شود.  

ارزش معاملات در حال حاضر بیش از ۸۴۰۰ میلیارد تومان است که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود.

تکرار تقاضا در «پترول»

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها همانند چند روز اخیر بانکی ها را در صدر لیست خرید خود قرار دادند و بر اساس آن، «وبصادر» و «بجهرم» را خریدار بودند و «وپاسار» را نیز در تیررس خرید خود قرار داده‌اند.

تکرار تقاضا در «پترول»

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات «رانفور» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند. همچنین، میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌های «وتجارت» و «شپنا» نشان دادند.

تکرار تقاضا در «پترول»

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه «وسبحان» است و نمادهای «وبصادر» و «وتجارت» دیگر نمادهایی هستند که عرضه های بالایی در آن ها رخ می‌دهد.

تکرار تقاضا در «پترول»

همچنین، مانند چند روز اخیر سهم‌هایی پرتقاضای بازار تکراری هستند. هم اکنون تقاضای بالایی در نماد «خکرمان» شکل گرفته و پس از آن، سهام «پترول» و «اخابر» بیشترین میزان تقاضا را دارند.

تکرار تقاضا در «پترول»

اشتراک گذاری :
ارسال نظر