بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
رئیس سازمان بورس گفت: تلاش می‌شود تا روند پذیرش شرکت‌ها در بازار سرمایه تسهیل شود و احترام به نیاز‌های مخاطبان بازار سرمایه و ارباب رجوع سرلوحه کار، قرار خواهد داشت.
کد خبر : ۲۱۵۵۹۴

نیاز فعالان بازار در اولویت توجه سازمان بورس قرار دارد// 10 بار بیشتر عکس گذاشتم نشد//

به گزارش بورس نیوز، دکتر حسن قالیباف اصل با بیان اینکه شرایط و جایگاه بازار سرمایه نسبت به گذشته بسیار متفاوت است، اظهار کرد: طی دو سال گذشته، سرمایه گذاران زیادی وارد این بازار شده اند و حجم و ارزش بالای معاملات نشان از توجه به این بازار دارد. امروزه شاهدیم که فرهنگ سرمایه گذاری در بازار سرمایه تا دورترین نقاط کشور رسوخ کرده است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، تامین مالی شرکت‌های سهامی عام را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: وظیفه ما، بورس‌ها و تامین سرمایه‌ها این است که از شرکت‌های حاضر در این بازار حمایت کنیم تا بتوانند از طریق بازار سرمایه تامین مالی مناسبی را انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به لزوم برگزاری مجامع الکترونیک گفت: کرونا امروز درس‌های فراوانی را پیش روی ما گذاشته تا برنامه ریزی‌ها برای به کارگیری سیستم‌های الکترونیک در عرصه‌های مختلف تسریع یابد؛ لذا نباید اجازه داد مجامع شرکت‌های بورسی به تنفس بخورد.

قالیباف اصل، به شرکت سپرده گذاری مرکزی ماموریت داد تا هر چه سریعتر شرایط برگزاری مجامع الکترونیک شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه را فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه نیاز فعالان بازار در اولویت توجه سازمان بورس قرار دارد، ادامه داد: تلاش می‌شود تا روند پذیرش شرکت‌ها در بازار سرمایه تسهیل شود و احترام به نیاز‌های مخاطبان بازار سرمایه و ارباب رجوع سرلوحه کار، قرار خواهد داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

تصمیمات عجولانه و شرایط بغرنج "بورس"

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

تصمیمات عجولانه و شرایط بغرنج "بورس"

ارسال نظر