بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
نمودار‌هایی که صعودی ماندند؛

بهمن ۴۰۸ میلیارد ریالی در «غویتا»

بهمن ماه شرکت «ویتانا» از سال گذشته بسیار بهتر بوده و با توجه به نرخ‌های فروش نوید سالی پر درآمد را می‌دهد.
کد خبر : ۲۱۰۹۴۱

بهمن ۴۰۸ میلیارد ریالی در «غویتا»

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، دومین ماه از سال مالی ۹۹ شرکت «ویتانا» با تحقق ۴۰۸ میلیارد ریال درآمد فروش به پایان رسید و به این ترتیب، با گذشت دو ماه جمع کل درآمد‌های این شرکت از فروش بیسکوئیت به ۷۲۹ میلیارد ریال رسید.

شایان ذکر است که این شرکت سال مالی منتهی به آذر ماه دارد و در سال مالی ۹۸ موفق شده بود با رشد ۱۳۳ درصدی، ۱۲۷۵ ریال سود به ازای هر سهم شناسایی کند.

بررسی آمار فروش ماهانه «غویتا» نشان می‌دهد که در دو ماه ابتدای سال مالی ۹۹ مبلغ فروش محصولات به مراتب بیش از مدت مشابه سال مالی قبل بوده است. در واقع، میزان درآمد‌های بهمن ماه سال جاری ۸۸ درصد بیش از بهمن سال قبل است.

بهمن ۴۰۸ میلیارد ریالی در «غویتا»

به طور کلی، این بیسکوئیت ساز با گذشت ۲ ماه از سال مالی ۹۹ بیش از ۷۲۹ میلیارد ریال درآمد کسب کرد که نسبت به ۲ ماهه اول سال مالی قبل افزایش ۸۳ درصدی را نشان می‌دهد.

نکته قابل توجه افزایش نرخ فروش انواع بیسکوئیت است؛ علاوه بر این که نرخ بهمن ماه نسبت به دی ماه بیشتر است، میانگین نرخ فروش محصولات در ۲ ماهه اول سال مالی ۹۹ حدود ۷۰ درصد افزایش یافته است.

نمودار نرخ فروش بیسکوئیت در شرکت «ویتانا» از ابتدای سال مالی ۹۸ تاکنون روند صعودی داشته و در صورتی که این روند در ماه‌های آینده نیز تکرار شود، قطعا درآمد‌ها در سال مالی ۹۹ رشد فزاینده‌ای را تجربه خواهد کرد.

بهمن ۴۰۸ میلیارد ریالی در «غویتا»

شایان ذکر است که راه اندازی خطوط تازه تولید در کاسپین به رشد درآمد‌ها بیش از پیش کمک می‌کند و به نوعی باید سال ۹۹ «غویتا» را متمایز از سال‌های دیگر دید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۱.۲۲۳ میلیارد ریال درآمد عملیاتی کسب شد؛

رشد ۸۶ درصدی سودآوری "غویتا"

«ویتانا» بر مدار صعود می‌چرخد؛

بیسکوئیت‌های «غویتا» در کانال چین

مشاور مدیرعامل «ویتانا» در حوزه بازار سرمایه تصریح کرد؛

چند خبر برای سهامداران «غویتا»

ارسال نظر