بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
بورس نیوز گزارش می‌دهد:

رشد ۴ درصدی کنستانتره آهن در سال ۹۸

عملکرد تولید شرکت‌های بزرگ معدن و صنایع معدنی در اسفند و مجموع ۱۲ ماه سال ۹۸ در مقایسه با سال قبل آن مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : ۲۱۶۰۲۷
 
 
رشد ۴ درصدی کنستانتره آهن در سال ۹۸
 
به گزارش بورس نیوز، میزان تولید محصول پودر آلومینا و شمش آلومینیوم سه شرکت آلومینای ایران، هرمز ال، المهدی و ایرالکو در ۱۲ ماهه اول سال ۹۸ معادل ۲۷۵۷۱۶ تن بود که رشد منفی ۸ درصدی را در مقایسه با سال ۹۷ تجربه کرد.
 
همچنین میزان تولید کنستانتره آهن در مدت مشخص شده به ۴۷۳۰۶۹۳۴ تن رسید که درمقایسه با سال گذشته رشدی ۴ درصدی داشت. از جمله شرکت‌هایی تاثیرگذار بر این رشد می‌توان به شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی با ۵۴ درصد، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با ۳ درصد، کچاد با ۹ درصد و میدکو با ۵ درصد اشاره کرد.
 
 
رشد ۴ درصدی کنستانتره آهن در سال ۹۸رشد ۴ درصدی کنستانتره آهن در سال ۹۸
 

بررسی‌های صورت گرفته در محصول گندله نیز با ثبت میزان تولید ۴۱۷۷۰۱۷۶ تن حاکی از عدم رشد نسبت به سال ۹۷ دارد. در این میان دو شرکت فولاد خراسان رشدی ۸۷ درصدی و صبا نور نیز رشدی ۳۳ درصدی را به ثبت رساندند. 

محصول آهن اسفنجی نیز رشد ۷ درصدی و میزان تولید ۲۷۰۳۶۴۳۱ تن را در کارنامه خود داشته که شرکت هایی، چون فولاد سفید دشت با ۳۱ درصد، صبا فولاد با ۴۹ درصد و آهن و فولاد گل گهر (طرح کوثر) با ۱۳۸ درصد بر این میزان رشد تاثیرگذار بوده اند.

در ادامه محصول" شمش فولاد"، با رشد تولید ۱۸ درصدی فولای، ۱۲ درصدی کاوه، ۱ درصدی فولاد مبارکه و ۷ درصدی ذوب، میزان تولید ۲۰۲۲۶۸۸۱ تن و رشدی ۵ درصد را به ثبت رساند. 


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر