بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت؛

"توسعه سرمایه نیکی" بیشترین ارزش بازدهی کرد

ارزش صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت در پایان هفته گذشته به ۲.۰۰۳ هزار میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۱۷۹۳۸

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت (هفته منتهی به ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹)


به گزارش واحد سنجش و راه‌حل‌های رفتاری در بازار (آبسیم) بورس‌نیوز، در این گزارش به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت پرداخته شده که اقلام اصلی مربوط به صندوق‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق ها، بازدهی ماهیانه و بازدهی یک ساله آن‌ها اشاره کرد. همچنین میزان تغییر در ارزش صندوق طی یک هفته اخیر ارائه شده و میزان تزریق نقدینگی صورت گرفته طی یک هفته اخیر نیز ارائه شده است.

پس از ارائه جدول، موارد اصلی به صورت جداگانه توضیح داده شده است:

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت (هفته منتهی به ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹)گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت (هفته منتهی به ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹)گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت (هفته منتهی به ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹)

ارزش صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت در پایان هفته گذشته به ۲.۰۰۳ هزار میلیارد ریال رسیده است. بیشترین ارزش صندوق‌های با درآمد ثابت مربوط به صندوق گنجینه زرین شهر به ارزش ۲۹۰ هزار میلیارد ریال، صندوق لوتوس پارسیان به ارزش ۱۹۹ هزار میلیارد ریال و صندوق ره‌آورد آباد مسکن به ارزش ۱۴۹ هزار میلیارد ریال بوده و این سه صندوق در حدود یک سوم از کل ارزش صندوق‌های بادرآمد ثابت را به خود اختصاص داده اند.

بیشترین رشد ارزش صندوق در این یک ماه مربوط به صندوق لوتوس پارسیان بوده که با کسر کردن بازدهی یک ماه اخیر، شاهد افزایش ارزش ۳۴ هزار میلیارد ریالی این صندوق هستیم.

پس از آن صندوق حامی ثابت با افزایش ارزش ۱۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال مواجه بوده و صندوق نگین رفاه نیز افزایش ارزش ۱۱ هزار و ۵۷۸ میلیارد ریالی را ثبت کرده است.

بیشترین بازدهی یک ماه اخیر در صندوق‌های بادرآمد ثابت مربوط به صندوق توسعه سرمایه نیکی با ۱۵.۸ درصد بازدهی، صندوق مشترک البرز با ۱۵.۱ درصد بازدهی و صندوق گسترش فردای ایرانیان با ۱۴.۸ درصد بازدهی بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
قوی‌ترین و ضعیف‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری را بشناسید؛

بالاترین بازدهی، رشد ۳.۳درصدی "آهنگ سهام کیان"

در اولین روز پذیره نویسی صندوق افرا رقم خورد؛

"افران" ۲۲۰ میلیاردی شد

مقصد بعدی نقدینگی کجاست؟

گردش صندوق‌ها بر مدار بازار سهام

ارسال نظر