بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

تا این لحظه ۷ میلیون سفارش خرید پذیره نویسی صندوق ETF در نماد "دارا یکم" به ثبت رسید+عکس

کد خبر : ۲۱۹۰۲۸
نویسنده :
مینا علیزاده

تا این لحظه ۷ میلیون سفارش خرید پذیره نویسی صندوق ETF در نماد

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
چرا به این موضوع که سفارشات دیروز حذف شده و پول به حساب افراد برگشته است نمی پردازید( در سهامیاب و تالار بورس) همه شاکی هستند هیچ خبرگزاری به این موضوع نپرداخته است
جواد
Finland
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
لطفا دارایکم مجدد تمدید کنند،

درگاه های بانکی و شبکه انت دهی موبایلها برخی مناطق برای خیلیا عمل نکرده!
دیگه تا پنجشنبه تا 11:50هم سعی کردم. ولی درگاه ها از 11:10 دقیقه بسته میشدن. چند بار صفحه پرداخت رفتم واریز انجام دادم.
مرحله آخر نهایی نمیشد فقطی یک صفحه در حال لوود بود.
از حسابم کسر نشد.

دوستمم از ساعت 10شب همون روز نتوانست انجام بده.
مادرمم همینطور برایش اس.ام.اس کدشناسایی نمیومد.

وقتی گفته میشه تا 12 شب، 12 شب کار انجام بدید. نه اینکه 11 به بعد سیستمهارو ببندید.
جواد دانا
Finland
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
لطفا دارایکم مجدد تمدید کنند، شنبه

درگاه های بانکی و شبکه انت دهی موبایلها برخی مناطق برای خیلیا عمل نکرده!
دیگه تا پنجشنبه تا 11:50هم سعی کردم. ولی درگاه ها از 11:10 دقیقه بسته میشدن. چند بار صفحه پرداخت رفتم واریز انجام دادم.
مرحله آخر نهایی نمیشد فقطی یک صفحه در حال لوود بود.
از حسابم کسر نشد.

دوستمم از ساعت 10شب همون روز نتوانست انجام بده.
مادرمم همینطور برایش اس.ام.اس کدشناسایی نمیومد.

وقتی گفته میشه تا 12 شب، 12 شب کار انجام بدید. نه اینکه 11 به بعد سیستمهارو ببندید.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
سلام. من دوبار با کد بورسی پذیره نویسی رو ثبت کردم اما حذف شد و الان مبلغ 4میلیون بلوکه شده است برام. این موضوع کی برام اصلاح میشه؟
اصغر
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
باسلام،
طبق اعلام کارگزاری آگاه کل پول تا زمان اعلام قطعی تعداد واحدی که به افراد میرسه بلوکه میشه حتی اگر بیشتر از مبلغ مجاز اقدام به خرید کرده باشید، یعنی پولتون همچنان بلوکه میمونه
حسن
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
منم مثل شما هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
من با آپ خرید کردم ولی توی سهام های من نیومده.حتی قسمت بلوکه شده هم پولی بلوکه نشده.باید چ کار کنم؟
زهرا پورمحمود
United States of America
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
چهارشنبه داریکم رو از طریق کارگزاری خرید کردم اولش پول رو بلوکه کرد اخر شب خرید و کنسل کرده بود. فرداش از طریق بام دارایکم رو خریدم ولی جمعه متوجه شدم کارگزاری ۴ میلیون من‌رو بلوکه کرده. الان تکلیف چیه؟؟؟؟تو کارگزاری ۴ تومن خودمم که از طریق بام خریدم!!!!متاسفانه کارگزاری مفید هم‌هیچ پشتیبانی نداره.
V. H
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
سلام. درایوا ثبت نام کردم مبلغ 2میلیون کم شده درآپ همین اتفاق افتاده. زمان برگشت پرداختی اضافی کی هست
حبیب
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
مفیداصلا پاسخگو نیستن
مهران ز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
با سلام ، من یکم خرداد از طریق اینترنت بانک تجارت از صندوق etf خرید کردم ، پیامک کد پیگیری را دریافت کردم ، مبلغ خرید هم از حسابم کسر شده و بلوکه یا برگشت نشده ولی در سبد سهامم درج نشده است ، لطفا راهنمایی فرمایید.
V. H
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
باسلام.
با یک کدملی ٢باراز ایوا واپ مبلغ کم شده ۴میلیون.تکلیف واریزی اضافی چی میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
سلام
من ETFخرید کردم پولم هم بلوکه شد اما نمیدونم چرا تو سبد خریدم نماد نیومده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
چرا هیچکس پاسخگوی پولهای, بلوکه شده نیست؟؟؟ الان چند میلیون پول بلوکه شده بخاطر دارایکم.. هم از اپ خرید زدیم هم از کارگزاری
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
سلام من هم ازآپ خرید زدم و هم از آگاه چرا هیچ کس جوابگو نیست یعنی چی حدا اقل یه نفر راهنمایی کنه امسال ما زیاد هستند....خواهشا یکی جواب بده....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
دولت رو قسم میدم به هر چیزی که میپرستید اضافه پول بلوکه شده مردم را تعیین تکلیف کنید
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
دولت رو قسم میدم به هر چیزی که میپرستید اضافه پول بلوکه شده مردم را تعیین تکلیف کنید
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
سلام . من از طریق اپلیکیشن آپ ب مبلغ 1050 هزار سهمetf واسطه گری مالی یکم خریدم . پول از حسابم کم کرد ولی نمیدونم سهم برام خرید شده یا نه ؟ چطور میتونم بفهمم که خرید انجام شده یا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
همش شده کلاهبرداری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
سلام من از آیوا دارا یکم گرفتم ام ا هنوز در پرتوی نیامده
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
پولمون خردن یک آبم روش