بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

عدم تناسب زیرساخت‌ها با میزان ورود نقدینگی

میزان نقدینگی و علاقه ورود به بازار سرمایه تناسبی با زیرساخت‌ها و نظام معاملاتی نداشته و از سوی دیگر نظام عدالت و شفافیت را تا حدودی مخدوش می‌کند که این مسائل را می‌توان نقص و نقطه ضعفی بزرگ برای بورس عنوان کرد.
کد خبر : ۲۱۹۹۰۸
 
نقطه ضعف بورس/عدم تناسب زیرساخت‌ها با میزان ورود نقدینگی
 
فردین آقابزرگی، مدیرعامل کارگزاری بانک دی با اشاره به مشکلات سامانه معاملاتی به بورس نیوز گفت: شفافیت در انجام معاملات به دسترسی یکسان آحاد استفاده کنندگان و فعالان بازار بستگی دارد.
 
وی ادامه داد: این میزان نقدینگی و علاقه ورود به بازار سرمایه تناسبی با زیرساخت‌ها و نظام معاملاتی نداشته و از سوی دیگر نظام عدالت و شفافیت را تا حدودی مخدوش می‌کند که این مسائل را می‌توان نقص و نقطه ضعفی بزرگ برای بورس عنوان کرد.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به مشکلات موجود تصریح کرد:اعمال تحریم‌ها و شرکت‌های provider از یک سو و عدم برنامه ریزی از جانب مسئولین از سویی دیگر ایجاد مشکل کرده است.
 
مدیرعامل کارگزاری بانک دی گسیل نقدینگی به بازار را عاملی برای پررنگ شدن این نقیصه دانست و گفت: بازار منبعث از سیاست‌های پولی و اقتصادی دولت بیشتر مشکل سامانه را احساس کرده و این جمله که «چون ظرفیت وجود ندارد بنابراین نباید نقدینگی وارد شود» اشتباه است. 

آقابزرگی خاطر نشان کرد: لازم است با اولویت نسبت به رفع مشکل و نقص بزرگ در سیستم معاملات اقدام شده و با میزان انگیزه ایجاد شده انتظار می‌رود که مسئولین اقتصادی در راس، چون وزیر اقتصاد واعضای شورای عالی بورس این موانع را برطرف کنند.
 
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:‌

نمی‌توان بر حمایت صندوق تثبیت حساب کرد

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

انتظارات تورمی، عاملی برای تبدیل دارایی‌ها

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

ورود" نقدینگی"، کماکان نقطه قوت "بورس"

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

انتخاب‌های جذاب و کم ریسک "بورس"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
قابل توجه مدیران سازمان بورس و شرکت بورس .ازتون شکایت میکنم.تمام ضررهای ما را باید پرداخت کنید.
امروز یکشنبه 11 خرداد 99 روز سوم است انلاین کارگزاری کشاورزی کلا قطع است.تلفاناشونم جواب نمیدن .دوستان اختلال و قطعی مداوم در آنلاین کارگزاریها هم به اختلال همیشگی هسته معاملات اضافه شده است.باید شکایت کنیم و در اخبار خبرگزاریها در مورد بورس و اقتصاد کامنت بزاریم تا دیده بشه و بگوش مسئولین مربوطه در قوه قضائیه- سازمان بازررسی وزارت اطلاعات و غیره برسه. بنظرم این یک دزدی آشکار و سازمان یافته است که در بورس بدون سروصدا ادامه داره و جیب مردمو براحتی دارن میزنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
مقصر اول سازمان بورس هست
مقصر اول همونهایی هستن که انحصار ایجاد کردن
انحصار در شرکتهای نرم افزاری و راه ندادن هیچ شرکت دیگه به این حوزه. با روشهای مختلف . الان بگی میکن انحصار وجود نداره ولی کافیه یه شرکت بخواد وارد این حوزه بشه، اینقدر براش مشکل درست میکنن، مستندات نمیدن، شروط محیرالعقول میزارن، به سوالاش جواب نمیدن تا طرف عطاش رو به لقاش ببخشه

اگه همه چی توزیع میشد. کارگزاری از انحصار در میومد. به تعداد زیاد نرم افزار تولید میشد و بار توزیع میشد دیگه الان کاسه چه کنم چه کنم نگرفته بودین

مقصر همه انحصار طلب ها در همه حوزه ها هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
پرده برداری "نفتی‌ها" از یک تخلف بزرگ در هلدینگ خلیج فارس/ پتروشیمی گچساران به تاراج رفت؟

http://naftiha.ir/38413
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۳
سلام اینکه میکویم دولت واذنابش دراین ششسال از 92 تا حالا همه برده خزانهداری امریکاهستند بیدلیل نیست اینهااز 92 تا حالا بورسرا میخواستند نابود کنند ودنبال ملارزه با پولشوئی نوع خزانهداریامریکا بودند مسئولان این بیلیاقتی هیئت دولتی هست که برای مبارزه با پولشوئی نوع خزانهداریامریکا موافقت میکند وقانون فاسد تصویب میکند وبعد مدیران بورس طرح سجام برایمبارزه با پولشوئی ابداع واختراع میکنند که خلاف قوانین اجرائی کارت ملی هوشمند که مجری اصلی وانحصار احراز هویت عمل میکند نتیجه این طرح قوانین وحقوق قبل ازسال 92 سهامداران وقوانین قبلاز 92 نادیده کرفته میشود وسجام ومبارزهبا پولشوئی نوع خزانهداریامریکا میشود استراتزی واویننامه اجرائی بورس ویک عده هم بورسرا سرزمین برمودا وجزیره اسرارامیز عنوان میکنند حالا این اقایان از سال 92 تاکنون اصلا بورسراقبول نذاشتن وهمه نوکر وبرده ودست بکوش خزانهداریامریکا بودند ببینید این سجام ومبارزه باپولشوئی خزانهداریامریکا جه ظربها به عموم مردم وقدرتش زد که حالا صدای عدهای درامدهاست چرامدیران به فکر کسترش بازارسرمایه واموزش کستردهان به عموم مردم اکراه دارند چرا ازاینکه مردم فهم وعقل خودشانرا کسترشذهند ناراحت هستند چرا بدترازبردها دنبال ااوامر ومنویات خزانهداریامریکا باشیم ازریسجمهور وهیئت دولت وریس مجلس جه کسی این عناصر برده خزانهداریامریکارا محاکمه می کند کدام دادستان کدام مدعیالعموم کدام ........ کدام قاضی کدام قاون اینهرا مجارات میکند مکر بورسایران نمیتواند براساس تعاون اسلامی درجهان خود نمائی کند بورس تعاون اسلامی جهانی ایران اینده فردای جهان سالم همراه با وجدان انصاف خواهددرخشیذ وتمام بردکان ذلیل و وامانده خزانهداریامریکا انشائالله به باورهای انسانیت خودشان ایمان بیاورند که اختیارذار هستند