بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
کسب سود ۱.۱۰۰ ریالی به ازای هر سهم کسب شد؛

رشد ۱۱۷درصدی درآمد‌ ناشی از سود سهام "وپترو"

در بخش پرتفوی بورسی، زیرمجموعه‌های اصلی شرکت شامل ۴۲.۵ درصد کربن ایران، ۷.۷۳ درصد سرمایه گذاری ساختمان ایران، ۵۰ درصد تکین کو، ۴۳.۵ درصد از سهام گاز لوله و ۲۲ درصد از سهام شرکت دوده صنعتی پارس است.
کد خبر : ۲۲۳۰۳۶

رشد ۱۱۷ درصدی درآمد‌های ناشی از سود سهام دریافتی شرکت

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی در سال مالی منتهی به پایان اردیبهشت ماه سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده شرکت، سود خالص ۲ هزار و ۱ میلیارد ریالی و معادل ۱.۱۰۰ ریال به ازای هر سهم را محقق کرده و این در حالی است که سود خالص سال قبل از آن کمتر از ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

رشد ۱۱۷ درصدی درآمد‌های ناشی از سود سهام دریافتی شرکت

درآمد سود سهام این شرکت در سال گذشته به یک هزار و ۹۶۶ میلیارد ریال رسیده که این درآمد نسبت به سال قبل از آن افزایش ۱۱۷ درصدی را نشان می‌دهد. سود سهام محقق شده عمدتا از محل سود سهام شرکت سرمایه گذاری هامون کیش به مبلغ ۵۲۱ میلیارد ریال، سود سهام شیمی بافت به مبلغ ۹۲۴ میلیارد ریال، سوده سهام کربن ایران به مبلغ ۳۱۹ میلیارد ریال و سود سهام دوده صنعتی پارس به مبلغ ۷۳ میلیارد ریال بوده است.

در بخش سایر درآمد‌های غیرعملیاتی در سال گذشته که با اعمال برخی ذخایر مبلغ ۷۳۶ میلیارد ریال هزینه شناسایی شده بود، درآمد خالص ۱۴۰ میلیارد ریال شناسایی شده است.

لازم به ذکر است، در بخش پرتفوی بورسی، زیرمجموعه‌های اصلی شرکت شامل ۴۲.۵ درصد کربن ایران، ۷.۷۳ درصد سرمایه گذاری ساختمان ایران، ۵۰ درصد تکین کو، ۴۳.۵ درصد از سهام گاز لوله و ۲۲ درصد از سهام شرکت دوده صنعتی پارس است.

در بخش پرتفوی غیربورسی نیز ۱۰۰ درصد از سهام هامون کیش، ۶۳.۵ درصد از سهام شرکت شیمی بافت از جمله شرکت‌های زیر مجموعه اصلی به شمار می‌آید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر