بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
به واسطه شناسایی درآمد‌های ناشی از سرمایه‌گذاری رقم خورد؛

سهامداران راضی از فروش کیسه‌های تیپ ۲صادراتی "سقاین"

با این وجود افزایش در حدود ۳۸ درصدی نرخ‌های فروش سیمان داخلی این شرکت در سه ماهه سال مالی ۱۳۹۹ منجر به تحقق بیش از ۳۳۲ میلیارد ریال شد.
کد خبر : ۲۲۳۶۸۸

رشد درآمد‌های سه ماهه

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از شناسایی سود خالص ۱.۶۱۱ ریالی به ازای هر سهم در پایان سال مالی ۱۳۹۸ از شرکت سیمان قاین، اکنون صورت‌های مالی حسابرسی نشده سه ماهه این شرکت نیز حاکی از شناسایی سود خالص مناسب ۱.۰۸۷ ریالی و ثبت عملکردی مطلوب است.

رشد درآمد‌های سه ماهه

از نکات قابل توجه صورت‌های مالی سه ماهه منتشر این شرکت در مقایسه با عملکرد مدت مشابه سال مالی ۱۳۹۸، افزایش در حدود ۵.۰۰۰ تنی مجموع انواع محصولات تولیدی بوده که بخش عمده‌ای از آن به دلیل افزایش محسوس فروش سیمان پاکتی تیپ ۲ صادراتی و همچنین شناسایی بیش از ۱۶۲ میلیارد ریال درآمد‌های ناشی از درآمد‌های سرمایه‌گذاری بوده است.

بر این اساس، در حالی که شرکت سیمان قاین در سه ماهه سال مالی ۱۳۹۸ موفق به فروش بیش از ۱۹۴.۰۰۰ تن انواع محصولات سیمان داخلی شده بود، در مدت مشابه سال جاری نیز موفق به فروش بیش از ۱۴۳.۰۰۰ تن از انواع محصول داخلی و در حدود ۵۶.۰۰۰ تن فروش سیمان صادراتی شده است.

با این وجود افزایش در حدود ۳۸ درصدی نرخ‌های فروش سیمان داخلی این شرکت در سه ماهه سال مالی ۱۳۹۹ منجر به تحقق بیش از ۳۳۲ میلیارد ریال شد که در مقایسه با درآمد‌های ۱.۱۲۹ میلیارد ریالی این شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ عملکردی متوسط محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
وزن کیسه‌های صادراتی این سیمان‌فروش جذاب شد؛

۱۴درصد افزایش درآمد "سقاین"/ رشد ۴۷درصدی فروش صادراتی

افزایش ۸۰ درصدی فروش ۶ ماهه نسبت به سال گذشته ثبت شد؛

رشد ۳۰ درصدی نرخ فروش سیمان صادراتی "سقاین"

سیمان داخلی، پرچمدار فروش محصولات تولیدی در مردادماه؛

وزن کیسه‌های "سقاین" ۸۵درصد سنگین‌ شد

ارسال نظر