بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

آغاز سوددهی "فخوز" از شهریورماه

شرکت فولاد خوزستان برنامه پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.
کد خبر : ۲۲۴۲۰۷
نویسنده :
مینا علیزاده

آغاز سوددهی

به گزارش بورس نیوز، شرکت فولاد خوزستان به سهامداران سود سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ را پرداخت می‌کند.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی و حقوقی دارنده یک تا ۵ میلیون سهم می‌توانند از ۱۵ شهریور نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

همچنین، سهامداران دارای بیش از ۱۰ میلیون سهم از ۱۵ مهرماه می‌توانند سود مذکور را دریافت کنند.

آغاز سوددهی

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
۵ درصد بیشتر در جیب سهامدار
فولادساز خوزستانی ۲۶ درصد رشد درآمدعملیاتی داشت؛
۵ درصد بیشتر در جیب سهامدار "فخوز"
نظارت بر عرضه‌ها رها شده است؟
عرضه ۳۰ هزار تن شمش فولاد خوزستان پس از دو هفته غیبت؛
نظارت بر عرضه‌ها رها شده است؟
مدیرعامل فولاد خوزستان مطرح کرد:
بی‌ثباتی نرخ سنگ‌آهن دغدغه اصلی فولادی‌ها
ارسال نظر
captcha