بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

"شاوان" در مسیر پرداخت سود

شرکت پالایش نفت لاوان زمان پرداخت سود را تعیین کرد.
کد خبر : ۲۲۴۴۷۲
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت پالایش نفت لاوان برنامه زمانبندی پرداخت سود را مشخص کرد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ لغایت ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ نسبت به دریافت سود می‌توانند اقدام کنند.
همچنین، سود سهامداران حقوقی ظرف مهلت قانونی قابل دریافت است.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
چرا به این شرکتها نمیگن که در این دوران کرونایی باید سود سالانه رو از طریق سپرده گزاری مرکزی و مستقیم به حساب ثبت شده در سجام واریز کنند ؟؟؟ چرا سهامداران که تعداد کمی سهام دارند باید یک روز به بانک مراجعه کرده و صف بایستند ؟؟؟
ابوالقاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
چچگونه باید سود مجمع سال۹۹ رادریافت کنیم
مریم ملکوتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
سلام
سود سهام پارسال به حساب من واریز نشد چطور باید دریافتش کنم
جلیل شاهی سقرلو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بعضی ازشرکتهای بورسی مسئولیت ناپذیرهستن بااین وضع ویروس کروناکه تمام جاجای کشوردرگیرهست روزانه چندین نفرازهم وطنانمان راازدست میدهیم سودناچیز مجمع سهامداران حقیقی رابه حساب اعلام شده سجام واریزنمیکنند حتمآ بخاطر سوداندک سهامدارحقیقی بایدبیشترازسودش هزینه ایاب وذهاب بین بانکهارابپردازدبعدهم معلوم نمیشه ایاموفق به دریافت سود اندک میشودیانه ازهیات مدیره شرکتها خواهشمندیم سودرابه سجام واریزنموده ازسرگردانی ودوندگی سهامدارجلوگیری نمایند متشکریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
باسلام
چرا سود را در سجام واریز نمیکنند؟؟؟؟؟؟؟پس سجام برای چیه
فقط دزدی یک روز باید از کار بیفتی بری بانک برای صد هزارتومان اینکارو کردن که هیچکس نره دنبالش