بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

آیا پشتیبانی دولت از بورس ادامه‌دار است

هیچ روند صعودی همیشگی نبوده و روزی تغییر مسیر به روند نزولی یا متعادل خواهد داشت. بازار در حال حاضر از روند صعودی به سمت تعادل در و یکپارچگی در حرکت بوده تا شاخص کل فتح جدیدی را رقم بزند. 
کد خبر : ۲۲۴۶۵۸
آیا پشتیبانی دولت از بورس ادامه دار است
 
ولید هلالات، رئیس هیات مدیره سبدگردان اقتصاد بیدار منفی شدن سهام در بازار را به دو بخش تقسیم کرد و به بورس نیوز گفت: بخشی از منفی شدن به اصلاح مربوط بوده که امری طبیعی است، اما بخش دیگر به ایده‌های مختلف موجود برمی گردد.
 
وی تصریح کرد: حاکمیت، دولت و بانک مرکزی تا ماه‌های قبل، همواره موافق و پشتیبان بازار سرمایه بودند، اما ترس بازار از این است که نظر این گروه به سمت بازار منفی و اصلاح تغییر کرده است. این مسائل بازار را ترسوتر از همیشه کرده است. 

هلالات خاطرنشان کرد: هیچ روند صعودی همیشگی نبوده و روزی تغییر مسیر به روند نزولی یا متعادل خواهد داشت. بازار در حال حاضر از روند صعودی به سمت تعادل در و یکپارچگی در حرکت بوده تا شاخص کل فتح جدیدی را رقم بزند. 

این کارشناس بازار سرمایه در پایان اضافه کرد:با توجه به نرخ ارز، مسائل نماد‌ها و‌ای تی اف‌های دولتی ریزش برای بازار پیش بینی نشده، ولی اصلاح را تجربه کرده و بعد از آن در یک روند متعادل به کارخود ادامه خواهد داد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عضو شورای عالی بورس و مدیرعامل تامین سرمایه بانک ملت در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

حمایت از بازار سرمایه ادامه دارد

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

اقدامات دولت و تضعیف جبهه خریدار

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

موج تردید در عرضه ETF‌های آتی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
اسی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
دولت کافیه خرش از پل بگذره یا اگر ببینه مردم اینطوری گا و گوسفندانشون رو می فروشن میان توی بورس و چرخه تولید بخوابه . مغازه دار جنس نفروشه و کشاورز تولید نکنه و راننده به جاده نزنه و کارمند درست کار نکنه و مدام سرش تو گوشی باشه و ارباب رجوع رو تحولی نگیره و .... سیستم های انقباضی و محدود کننده مثل توقف طولانی مدت نمادها به دلایل مختلف یا محدود کردن کدهای معاملاتی و .... اعمال خواهد کرد. یعنی مجبوره اعمال کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
فک کنم سود توپی از بورس کردی بعدش فروختی بعدش پول سهمتو آوردی توو دلار و طلا .. حالا دوس داری بورس بریزه تا دوباره توو دلار و سکه یه سود توپ دیگه بکنی