بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
آیا سودسازی‌های این موسسه به مسیر اصلی بازمی‌گردد؛

سیر نزولی درآمد تسهیلات اعطایی "وملل"

موسسه اعتباری ملل در مردادماه ۹۹ در مقایسه با تیرماه گذشته میزان درآمد‌های تسهیلاتی "وملل" با ۵۱ درصد کاهش دست و پنجه نرم کرده است.
کد خبر : ۲۲۵۹۷۹

سیر نزولی درآمد تسهیلات اعطایی در طی یک ماه

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، گزارش فعالیت ماهانه شرکت اعتباری ملل "وملل" منتهی به مرداد ماه ۹۹ مورد بررسی قرار گرفته است.

طبق این گزارش میزان درآمد تسهیلات‌اعطایی طی دوره منتهی به ۹۹.۰۵.۳۱ مبلغی بالغ بر ۲ هزارو ۷۶۱ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال به ثبت رسیده و سود سپرده‌های "وملل" طی دوره یک ماهه منتهی به ۹۹.۰۵.۳۱ مبلغ ۲ هزار و ۶۰ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال است.

همچنین در این ماه بیشترین درآمد تسهیلات اعطایی از سوی مشارکت مدنی بوده و بیشترین سود سپرده سرمایه‌گذاری نیز از آن سپرده‌های بلند مدت با ۱ هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال است.

سیر نزولی درآمد تسهیلات اعطایی در طی یک ماه

بر پایه این گزارش در ماه قبل، این موسسه اعتباری درآمدی بالغ بر ۵ هزار و ۶۳۹ میلیارد و ۹۲۴ میلیون ریال را داشته و میزان سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری نیز با ۲ هزار و ۷۸ میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال مواجه بوده است.

سیر نزولی درآمد تسهیلات اعطایی در طی یک ماه

بر اساس این گزارش در می‌یابیم که موسسه اعتباری ملل در مردادماه ۹۹ در مقایسه با تیرماه گذشته میزان درآمد‌های تسهیلاتی "وملل" با ۵۱ درصد کاهش دست و پنجه نرم کرده و همچنین سود سپرده سرمایه‌گذاری در این دوره ۰.۸۵ درصد کاهش به همراه داشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر