بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین باید حمایت از کشاورزان را مدنظر قراردهند و در صورت وجود کمبود در بازار اقدام به واردات محصول برنج کنند.
کد خبر : ۲۲۶۰۷۴

اقدام به واردات برنج، در صورت کمبود در بازار

به گزارش بورس نیوز، رحمت‌الله نوروزی، عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص تاخیر یک ماهه ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت، گفت: در سال جهش تولید باید در جهت حمایت از شالی‌کاران، خصوصا کشاورزان استان‌های شمالی گام برداریم.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه هزینه‌های تولید و سختی کشت برنج بسیار زیاد است و نباید به واسطه واردات در فصل برداشت محصول روی دست کشاورزان باقی بماند، ادامه داد: در کشور بهترین و با کیفیت‌ترین ارقام برنج شامل دم‌سیاه، عسکری، طارم و فجر کشت می‌شود.

این نماینده مردم در خانه ملت با تاکید بر اینکه دولت نباید در سال جهش تولید اقدام ضد تولید انجام دهد، خاطرنشان کرد: مسئولین باید حمایت از کشاورزان را مدنظر قراردهند و در صورت وجود کمبود در بازار اقدام به واردات محصول برنج کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در فاصله زمانی خردادماه تا آبان ماه واردات برنج نباید صورت بگیرد، گفت: کشاورزی در کشور ما علی رغم سایر کشور‌ها مکانیزه نیست و به صورت سنتی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس:

میزان کسری برنج در سال فقط۵۰۰ هزار تن است

ساعت پنج و نیم عصر؛

سردرگمی دلار و واردات!

در پی درخواست برخی از نمایندگان شمال کشور از رئیس جمهور؛

واردات برنج خارجی در فصل برداشت این محصول ممنوع شود

ارسال نظر