بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
روند افزایشی درآمدهای این فروشگاه زنجیره‌ای ادامه دارد؛

افزایش ۸۰درصدی فروش "افق" نسبت به سال گذشته

رشد نرخ فروش محصولات عرضه شده در فروشگاه‌های این شرکت نیز علت دیگر رشد درآمد‌های "افق کوروش" بوده ضمن آنکه فروش محقق شده مرداد ماه نسبت به تیر ماه افزایش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۲۶۲۹۸

افق کوروش لگوی افق کوروش عکس افق فروشگاه های کوروش فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، شرکت افق کوروش در مرداد ماه با افزایش درآمد‌های عملیاتی مواجه شده و این در حالی بوده که متوسط فروش ماهیانه این شرکت اندکی بیش از ۹.۵۰۰ میلیارد ریال بوده و در مرداد ماه مبلغ فروش محقق شده در فروش گاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به بیش از ۱۱ هزار و ۸۴۱ میلیارد ریال رسیده است.

به این ترتیب شاهد رشد ۲۴ درصدی درآمد‌های فروش شرکت نسبت به متوسط ماه‌های قبل هستیم.

افزایش 80 درصدی فروش شرکت نسبت به مدت مشابه پارسال

افزایش شبکه فروش شرکت که منجر به رشد سهم از بازار آن شده را می‌توان دلیل اصلی افزایش درآمد‌های شرکت عنوان کرد.

به طور قطع رشد نرخ فروش محصولات عرضه شده در فروشگاه‌های این شرکت نیز علت دیگر رشد درآمد‌های شرکت بوده ضمن آنکه فروش محقق شده مرداد ماه نسبت به تیرماه افزایش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به این ترتیب جمع درآمد محقق شده ۵ ماهه شرکت به بیش از ۴۹ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

نرخ فروش محصولات شوینده با ۴ درصد افزایش نسبت به تیر ماه به ۱۳۰ هزار ریال به ازای هر واحد محصول شده است. نرخ فروش محصولات خوراکی و پروتئینی نیز به ترتیب با ۲ و ۰.۲ درصد افزایش مواجه شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر