بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
نگاهی به عملکرد صندوق پارند پایدار سپهر

بازدهی ۴۲ درصدی این صندوق با درآمد ثابت در یک سال گذشته

صندوق سرمایه گذاری پارند پایدار سپهر در پایان روز سه شنبه ۲۲ مهر ماه و با احتساب بازدهی ۰.۲۵ درصدی به ارزش ۵۸ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۲۹۶۵۸

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، صندوق سرمایه گذاری پارند پایدار سپهر که از صندوق‌های بادرآمد ثابت محسوب می‌گردد در پایان روز سه شنبه ۲۲ مهر ماه و با احتساب بازدهی ۰.۲۵ درصدی به ارزش ۵۸ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال رسیده است.

بازدهی ۴۲ درصدی این صندوق با درآمد ثابت در یک سال گذشته

در جدول زیر بازدهی صندوق بر اساس بازه‌های زمانی ماه، سه ماه و سال گذشته ارائه شده است. بازدهی سالیانه این صندوق به ۴۲ درصد رسیده است.

بازدهی ۴۲ درصدی این صندوق با درآمد ثابت در یک سال گذشته

این در حالی است که میانگین بازدهی سالیانه صندوق‌های درآمد ثابت در حدود ۳۲ درصد بوده است و شاهد کسب بازدهی خوبی توسط این صندوق در مقایسه با سایر صندوق‌های درآمد ثابت هستیم.

ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب سایت این صندوق شامل ۵۲.۲ درصد سپرده‌های بانکی، ۳۲.۵ درصد اوراق مشارکت، ۱۴ درصد سهام و حق تقدم شرکت‌ها و همچنین ۱.۳ درصد نیز سایر دارایی‌ها است.

در بخش سهام و حق تقدم شرکت‌ها بیشترین سرمایه گذاری در صنایع پتروشیمی با ۳ درصد، گروه بانکی با ۳ درصد و گروه فلزات اساسی با ۲.۵ درصد صورت گرفته است.

مهم‌ترین اوراق بدهی تحت اختیار این صندوق نیز شامل اوراق منفعت صبااروند سپهر، مشارکت دولت شرایط خاص و اوراق مرابحه گندم است. نرخ این اوراق بین ۱۸ تا ۲۰ درصد به صورت موثر است.

همچنین سپرده‌های بانکی این صندوق در بانک‌های مختلف سپرده گذاری شده است. نرخ سود علی الحساب این سپرده‌ها متفاوت است و در بازه ۱۰ تا ۲۰ درصد قرار گرفته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازدهی ۲۷.۵ درصدی این صندوق با درآمد ثابت در یک سال گذشته؛

"امین یکم فردا" و جذب ۹۵۸ میلیارد ریال منابع

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت (هفته منتهی به ۲۲ مهر ۱۳۹۹)

خروج بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال از صندوق‌های درآمد ثابت در هفته گذشته

نگاهی به عملکرد صندوق مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی کشوری؛

بازدهی ۱۵.۴ درصدی در ماه گذشته

نگاهی به عملکرد صندوق مختلط توسعه ممتاز

بازدهی ۱۹۳ درصدی در یک سال گذشته

ارسال نظر