بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
بازدهی ۱۵۰ درصدی صندوق در یک سال گذشته ثبت شد؛

بازدهی منفی ۴.۵ درصدی" آرمان سپهر آشنا"

این صندوق جزو سه صندوق ضعیف مختلط از حیث کسب بازدهی سالیانه است. بازدهی هفته و ماه گذشته نیز به ترتیب ۴.۵ و ۵ درصد منفی بوده است.
کد خبر : ۲۳۰۰۴۱

بازدهی ۱۵۰ درصدی صندوق در یک سال گذشته

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، صندوق سرمایه گذاری آرمان سپهر آشنا که از صندوق‌های مختلط محسوب می‌شود، در هفته گذشته با بازدهی منفی ۴.۵ درصدی همراه بوده و به ارزش ۲ هزار و ۵۹۱ میلیارد ریال رسیده است.

بازدهی ۱۵۰ درصدی صندوق در یک سال گذشته

در جدول زیر بازدهی صندوق بر اساس بازه‌های زمانی هفته، ماه و سال گذشته ارائه شده است. بازدهی سالیانه این صندوق به ۱۵۰ درصد رسیده که جزو ضعیف‌ترین بازدهی‌های صندوق‌های مختلط محسوب می‌شود.

بر اساس آمار موجود، این صندوق جزو سه صندوق ضعیف مختلط از حیث کسب بازدهی سالیانه است. بازدهی هفته و ماه گذشته نیز به ترتیب ۴.۵ و ۵ درصد منفی بوده است.

بازدهی ۱۵۰ درصدی صندوق در یک سال گذشته

ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب سایت این صندوق شامل سهام و حق تقدم شرکت‌ها به میزان ۵۲ درصد، اوراق بدهی به میزان ۲۲ درصد، سپرده‌های بانکی به میزان ۲۴.۵ درصد و همچنین ۱.۵ درصد سایر دارایی‌ها است.

در جدول زیر صنایع اصلی تحت سرمایه گذاری این صندوق در بخش سهام و حق تقدم شرکت‌ها ارائه شده است.

بازدهی ۱۵۰ درصدی صندوق در یک سال گذشته

همچنین در جدول زیر شرکت‌های اصلی تحت سرمایه گذاری این صندوق که اطلاعات آن از آخرین صورت وضعیت پرتفوی افشا شده این صندوق استخراج شده، ارائه شده است.

لازم به ذکر است، آخرین صورت وضعیت پرتفوی افشا شده این صندوق مربوط به پایان شهریور ماه سال جاری بوده و به طور قطع در این بازه زمانی شاهد تغییراتی در صورت وضعیت این صندوق بوده ایم.

بازدهی ۱۵۰ درصدی صندوق در یک سال گذشته

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت؛

بازدهی ۱.۳ درصدی صندوق‌های درآمد ثابت در یک ماه اخیر

نگاهی به عملکرد صندوق درآمد ثابت افرا نماد پایدار؛

بازدهی ۱۶.۶ درصدی صندوق در ۶ماه گذشته

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت؛

خروج ۱۱هزار میلیارد ریال منابع مالی/ ارزش صندوق‌ها ۲۲۵.۵هزار میلیاردی شد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
جلیل
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
واقعا بسیاری از سهامداران حقیقی از این صندوق ها بازدهی بهتری داشتند. چرا این همه اصرار می کنن که مردم پولاشوند بریزن تو صندوق ها تا این بی سوادا پول مردم رو بسوزونن؟من یونیت این صندوق رو خریدم و با یه ضرر بزرگ فروختم و از اون وقت به بعد دیگه یونیت هیچ صندوقی رو نخریدم.