بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با بورس نیوز:

مخالفت مجلس با تغییرات مدیریتی بورس‌‌تهران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر مدیران درباره بازار سرمایه اقدامی نکنند و حرفی نزنند بهترین اتفاق برای بازار خواهد افتاد.
کد خبر : ۲۳۰۳۶۱

سکوت مدیران به بهترین کمک به بورس است

محسن علیزاده در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره تحرکات وزیر اقتصاد برای تغییر مدیریت شرکت بورس تهران اظهار کرد: به شدت مخالف این تغییرات هستیم و اعتراض و مخالفت خود را اعلام کردیم، در شرایط فعلی بازار، تغییر صلاح نیست و کاری هم به فردی که قرار است جایگزین شود نداریم.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس افزود: این گونه خبرها می تواند در جو بازار اثرگذار باشد و به همین دلیل تغییر به مصلحت نیست.

وی درباره برنامه مجلس برای بازار سرمایه گفت: ابزار نظارتی مجلس، تذکر، سئوال و استیضاح است، بارها در این‌باره تذکر داده شده و سئوال نیز پرسیده شده است.

علیزاده تاکید کرد: چند روزی است که استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس کلید خورده و یکی از محورهای آن نیز اتفاقاتی است که در بازار سرمایه افتاده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در گزارش نظارتی که از سوی مجلس تهیه شده است وضعیت بازار و اقداماتی که صورت گرفته بررسی شده اما اینکه بازار چگونه باید اصلاح شود باید وزارت اقتصاد آن را اعلام کند، البته اقداماتی در حال صورت گرفتن است اما سرعت بالایی ندارد و به کندی در حال انجام است.

عضو شورای عالی بورس تصریح کرد: اگر مدیران درباره بازار سرمایه اقدامی نکنند و حرفی نزنند بهترین اتفاق برای بازار خواهد افتاد.

 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
قمار خونه یا سر گردنه؟
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
امروز 10 ابان قمارخونه ..........دزدو در نماد لپارس ببینید تو یکروز با اون همه سقوط قبلی 50درصد دیگه قیمتو فقط با معامله 400 هزار سهم پایین کشیدن یعنی جیب مردمو براحتی زدن رفت مثل اون دزدی که به علی دایی زد.همونطور که پس انداز مارو نابود کردید خدا بفورین نابودتون کنه.آمین
علی
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
آقای نماینده و عضو شورای عالی بورس: اگر مدیری فسادش در سازمان بورس با مستندات محرز شده باشه؟ با تغییر آن مدیر مخالفت میکنید!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
حالا هم که وزیر میخواد این بیکفایت ترین رئیس بورس رو بالاخره تغییر بده جنابعالی مخالفی ؟ چرا ؟؟؟ کم آسیب زده به داراییهای مردم ؟ واقعا که ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
سهم پارس الکتریک که به قیمت 55 هزار تومن رسیده بود را در 18هزار تومن باز کردند و هزاران سهامدار خرد بینوا را کاملا ورشکسته و از زندگی ساقط کردند.این کار طبق قوانین بورس کاملا خلاف و جرم است زیرا باید بعد از دوبار مچینگ با دامنه نوسان 5درصد باز و ادامه میافت ولی بعد از باز شدن در 5درصد چند دقیه بعد یکدفعه دامنه نوسان ازاد شد و در 18هزار تومن ملت را بدبخت کردند. مسئولان قضایی وبازرسی ..مربوطه میتوانند حق مردم پایمال شده را طبق همین قانون خود بورس احقاق حق کنند و این ظلم مسلم را دفع کنند.آخه ظلم تا کجا؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
بورس ایران بیش از یک دهه هست که دست عوامل پدرخوانده صالح آبادی هست
صحرایی مدیرعامل بورس، زیر دست سابق قالیباف و دوست و رفقیش

خواجه نصیر، هامونی، سیدعلی حسینی؛ فهیمی، قالیباف همه و همه دست نشانده ها و زیر دستان صالح آبادی بوده و هستن
اینها فقط تو این مدت جاشون تغییر کرده وگرنه همیشه سمت های بالا رو حفظ کردن
اگه تیم اقتصادی دولت عرضه و اطلاع کافی داشت همه اینها رو یکباره از بازار برمیداشت وگرنه یکی یکی همدیگرو بالا میکشن و سمت میدن بهمدیگه

حسین فهیمی مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی!! معاون حقوقی و معاون اجرایی سابق بورس
هامونی مدیرعامل مادام العمر فرابورس کارمند سابق سید علی حسینی
سیدعلی حسینی مدیرعامل بورس انرژی، معاون سابق صالح آبادی
قالیباف رئیس سازمان بورس و زیردست و مدیرعامل قبلی شرکت بورس
صحرایی مدیرعامل بورس، زیر دست سابق قالیباف و دوست و رفقیش
شاپور محمدی رئیس سابق سازمان بورس، مدیرعامل سابق بورس انرژی و زیر دست صالح آبادی
محمود رضا خواجه نصیر، رئیس هیئت مدیر بورس، مدرعامل تامین سرمایه تمدن و زیردست فعلی و قبلی صالح آبادی

سعید مستشار مدیرروابط عمومی سابق سازمان بورس در دوره علی صالح آبادی بود که همراه با ایشون به بانک توسعه صادرات رفت و مدیرعامل هلدینگ اقتصادی آرمان شد!! یعنی مدیر روابط عمومی مدیرعامل یه هلدینگ شد که خواجه نصیر هم زیر مجموعه اش هست

حالا صالح آبادی این فرد رو به مدیرعاملی بانک ایران و ونزوئلا گمارده و این آقای مستشار هم سیدعلی حسینی مدیرعامل فعلی بورس انرژی رو به عنوان رئیس هیئت مدیره بانک ایران و ونزوئلا منصوب کرده

اینها یه تیم اختاپوسی هستن. همه جا هستن