بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
مدیر ارشد اجرایی "ای بی شاپ" در گفت‌وگو با بورس نیوز:

افتتاح شعب جدید سوپرمارکت مالی"ای بی شاپ"

مدیر ارشد اجرایی "ای بی شاپ" گفت: در هفته جاری شعب جدید سوپرمارکت مالی در کاشان و زنجان افتتاح می‌شود.
کد خبر : ۲۳۱۳۶۰

افتتاح شعب جدید سوپرمارکت مالی

بنیامین ساوه در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: در شرکت آسان سرمایه محصولی به نام "ای بی شاپ" وجود دارد که در سال ۹۵ به عنوان اولین مرکز سرمایه گذاری آنلاین به بازار عرضه شد و طی این مدت پیشرفته‌های زیادی در این سامانه به وجود آمد.

مدیر ارشد اجرایی "ای بی شاپ" افزود: از یکسال گذشته هدفگذاری صورت گرفت تا مفهوم مرکز سرمایه گذاری آنلاین به سوپرمارکت مالی تغییر کند.

وی گفت: در مباحث مالی سه بازار وجود دارد که مجموع کل خدمات مالی جوامع در آن عرضه می‌شود که شامل بانک، بازار سرمایه و بیمه جزو این بازار محسوب می‌شوند.

ساوه بیان کرد: با توجه به این مفاهیم تنوع محصول را در "ای بی شاپ" ایجاد کردیم و در حال تغییر رویه به نخستین سوپرمارکت مالی هستیم که در آن به جای بخش سپرده که در بانک ارائه می‌شود، صندوق درآمد ثابت وجود دارد و سرمایه گذاران می‌توانند به صورت ماهانه سود سرمایه گذاری خود را دریافت کنند.

مدیر ارشد اجرایی "ای بی شاپ" بیان کرد: وام یکی از خدمات ارائه شده در بانک‌ها است که در سوپرمارکت مالی به جای آن کارت اعتباری ارائه و در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و از محل اعتبار آن می‌تواند خرید و وام دریافت کند.

وی با اشاره به بازار سرمایه خاطرنشان کرد: برای این بازار، صندوق‌های سرمایه گذاری سهامی در سوپرمارکت مالی ارائه می‌شود که بهترین مکان برای ورود افرادی که مسلط به این بازار نیستند است، برای افرادی که سرمایه بیشتری در اختیار دارند سبدگردانی در نظر گرفته شده، همچنین خدمت سهام عدالت و کارگزاری شامل اخذ کد بورسی، انجام معاملات و موارد دیگر نیز ارائه می‌شود.

ساوه با اشاره به بخش بیمه تصریح کرد: در بخش بیمه نیز تمام خدمات این بخش را در سوپرمارکت مالی ارائه می‌کنیم که تکمیل کننده چرخه محصولات است.

مدیر ارشد اجرایی "ای بی شاپ" ادامه داد: از سال گذشته سایت "ای بی شاپ" که سوپرمارکت مالی آنلاین است به شعب فیزیکی گسترش داده شد تا در شهر‌های مختلف به عنوان یک سوپرمارکت واقعی و فیزیکی ارائه خدمت صورت گیرد.

وی افزود: سال گذشته پس از شعبه تهران شعبه اصفهان به عنوان دومین شعبه افتتاح شد و از شهریور و مهرماه شعبه مشهد، شیراز، شمال غرب تهران، آمل و اردبیل به این شعب اضافه شدند و شعبه کاشان و زنجان در هفته جاری افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر عملیات "ای بی شاپ" در گفت‌وگو با بورس نیوز:

طراحی نرم افزار جدید برای مدیریت شعب " ای بی شاپ"

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

ارائه خدمات بی تو بی توسط " آی بی شاپ"

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

۲ هدف پیش روی " آی بی شاپ"

مدیرعامل IBshop در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

سبد‌های سرمایه گذاری" آی بی شاپ" متناسب با ریسک و بازده 

ارسال نظر