بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
۴۳۷ ریال سود خالص در نسخه‌های این داروساز محقق شد؛

فروش ۳۲۶ میلیارد ریالی و عملکرد قابل‌توجه "دکیمی"

این شرکت در ۸ ماهه ابتدایی سال جاری موفق به ثبت فروشی ۱.۵۱۹ میلیارد ریالی شده که در مقایسه با عملکرد مشابه سال مالی گذشته، پوشش و عملکرد مطلوبی داشته است.
کد خبر : ۲۳۱۶۵۴

فروش ۳۲۶ میلیارد ریالی و عملکرد قابل‌توجه

 

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، انتشار گزارش عملکرد ۶ ماهه شرکت صنعتی کیمیدارو و تحقق تنها ۴۳۷ ریال سود خالص به ازای هر سهم در این مدت و افت معنادار قیمت نماد "دکیمی" در ماه‌های گذشته از مهم‌ترین رخداد‌های این شرکت در ماه اخیر به شمار می‌رود.

فروش ۳۲۶ میلیارد ریالی و عملکرد قابل‌توجه

تولید و فروش قرص و دراژه مهم‌ترین و اصلی‌ترین محصول شرکت بوده که تغییر در نرخ و مقدار فروش این محصول کلیدی تأثیر مستقیم بر سودآوری شرکت دارد، شرکت صنعتی کیمیدارو از محل فروش محصولاتش در آبان ماه ۳۲۶.۷۵۶ میلیون ریال درآمد داشته که ۶۷ درصد آن مربوط به فروش قرص و دراژه است.

علی‌رغم آنکه افت نرخ‌های فروش کپسول، این نرخ‌ها به نوع کپسول‌های فروخته‌شده نیز مرتبط است بااین‌وجود ظاهراً در ماه‌های اخیر شاهد افزایش نرخ‌های فروش انواع محصولات شرکت هستیم.

لازم به ذکر است، این شرکت در ۸ ماهه ابتدایی سال جاری موفق به ثبت فروشی ۱.۵۱۹ میلیارد ریالی شده که در مقایسه با عملکرد مشابه سال مالی گذشته، پوشش و عملکرد مطلوبی داشته بااین‌حال به نظر می‌رسد فروش در حدود ۳۲۶ میلیارد ریالی این شرکت در آبان ماه عملکرد جذابی باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود‌های غیرعملیاتی از سرمایه‌گذاری در شرکت پخش رازی؛

مهر تایید حسابرس بر عملکرد ضعیف "دکیمی"

رشد بهای تمام شده، افزایش فروش را خنثی کرد؛

ثبت عملکردی ناامید کننده از "دکیمی"

این داروساز انجام داد؛

"دکیمی" و افتتاح یک واحد استریل

ارسال نظر