بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
مدیریت "مشاور سرمایه گذاری فراز ایده نوآفرین تک" بررسی شد؛

بازدهی ۱۹.۲درصدی "سرمایه‌گذاری مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی کشوری"

بازدهی یک ماه و سه ماه اخیر صندوق مدیریت ثروت به ترتیب به ۲۴.۸ و ۱۹.۲ درصد رسیده است. با توجه به اینکه عمر این صندوق کمتر از یک سال است، صندوق فاقد بازدهی سالیانه است.
کد خبر : ۲۳۲۵۸۵

بازدهی ۱۹.۲ درصدی در سه ماه گذشته

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، صندوق سرمایه گذاری مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی کشوری که از صندوق‌های قابل معامله بورسی محسوب می‌شود در یک هفته منتهی به پایان ۱۸ آذر ماه سال جاری بازدهی ۲.۹ درصدی را محقق کرده و ارزش این صندوق در پایان این روز به ۴ هزار و ۷۵۵ میلیارد ریال رسیده است.

بازدهی ۱۹.۲ درصدی در سه ماه گذشته

به این ترتیب بازدهی یک ماه و سه ماه اخیر صندوق مدیریت ثروت به ترتیب به ۲۴.۸ و ۱۹.۲ درصد رسیده است. با توجه به اینکه عمر این صندوق کمتر از یک سال است، صندوق فاقد بازدهی سالیانه است.

بازدهی ۱۹.۲ درصدی در سه ماه گذشته

ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب سایت این صندوق شامل ۹۳.۴ درصد سهام و حق تقدم شرکت ها، ۲ درصد اوراق بدهی و ۴.۶ درصد نیز سایر دارایی‌ها است.

در جدول زیر صنایع اصلی تحت سرمایه گذاری این صندوق ارائه شده که بیش از ۷۵ درصد از سرمایه گذاری صورت گرفته توسط مدیران این صندوق در ۵ صنعت زیر روی داده است.

بازدهی ۱۹.۲ درصدی در سه ماه گذشته

همچنین در جدول زیر سهام اصلی سرمایه گذاری شده توسط این صندوق ارائه شده است.

بازدهی ۱۹.۲ درصدی در سه ماه گذشته

لازم به ذکر است، اطلاعات جدول زیر از صورت وضعیت پرتفوی ۳۰ آبان ماه شرکت ارائه شده و ممکن است در سه هفته اخیر شاهد برخی تغییرات در ترکیب دارایی‌های صندوق بوده باشیم.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر