بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
۴۵۲میلیارد ریالی درآمد از این شرکت کشتیرانی بارگیری شد؛

عمده‌ درآمد "حخزر" بر دوش «شناورهای ملکی»/ "تیر" سرآغازی برای رشد درآمدهای خدمات

بیشترین میزان درآمد ثبت شده "حخزر" در آذر ماه، در بخش‌ «درآمد حمل شناور‌های ملکی» با ۳۳۹.۱۷۵ میلیون ریال بوده که ۴ درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته ثبت کرده است.
کد خبر : ۲۳۳۷۵۰

بیشترین میزان درآمد بر دوش «شناورهای ملکی»

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت کشتیرانی دریای خزر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذر ماه سال جاری، مجموع درآمد خود را مبلغی برابر با ۴۵۲.۳۴۶ میلیون ریال گزارش کرده که از ارائه خدمات و فروش به دست آمده است.

درآمد‌های شناسایی شده این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه بالغ بر ۳.۱۰۱ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

بیشترین میزان درآمد بر دوش «شناورهای ملکی»

درآمد حاصل شده کشتیرانی دریای خزر از ابتدای سال مالی تاکنون

مجموع درآمدهای حاصل شده شرکت "حخزر" در آذر ماه، با افزایش درآمد ۲۱ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۵۹ درصدی را تجربه کرده است.

درآمد‌های ثبت شده از ابتدای سال مالی تا پایان آذر ماه نیز افزایش ۳۳ درصدی را شاهد بوده است.

بیشترین میزان درآمد بر دوش «شناورهای ملکی»

همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، میزان درآمد‌های "حخزر"در سال جاری نسبت به سال گذشته با افزایش روبه‌رو بوده و تنها در اردیبهشت ماه از سال گذشته ۳۵ درصد کاهش داشته است.
روند صعودی درآمد‌های کشتیرانی دریای خزر از ابتدای فصل پاییز آغاز شده و انتظار می‌رود تا در ماه آینده نیز این روند رو به رشد ادامه دار باشد.

میزان درآمد بخش‌های «حمل شناور‌های ملکی» و «سایر خدمات»

طبق این گزارش، بیشترین میزان درآمد ثبت شده "حخزر" در آذر ماه، در بخش‌ «درآمد حمل شناور‌های ملکی» با ۳۳۹.۱۷۵ میلیون ریال بوده که ۴ درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته ثبت کرده، رتبه بعدی را نیز بخش «سایر خدمات» با ۳۴.۸۱۴ میلیون ریال در اختیار دارد.

بیشترین میزان درآمد بر دوش «شناورهای ملکی»

طبق نمودار فوق، درآمدی که از بخش «حمل شناور‌های ملکی» در سال جاری شناسایی شده، نسبت به سال گذشته با افزایش درآمد مواجه بوده و در از ۳ ماه گذشته روند صعودی خود را حفظ کرده است.

درآمد شناسایی شده بخش «سایر خدمات»

بیشترین میزان درآمد بر دوش «شناورهای ملکی»


شرکت کشتیرانی دریای خزر، درآمدی که از بخش «سایر خدمات» در آذرماه سال جاری بدست آورده، ۴۳.۸۳۹ میلیون ریال بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۸۸ درصد رشد را گزارش کرده است.

بر اساس نمودار فوق ملاحظه می‌شود درآمد‌های "حخزر" در ۳ ماه گذشته رشد قابل توجهی را  در مقایسه با  سال گذشته به ثبت رسانده است.

 

بیشتر بخوانید:

افزایش درآمد ۸ درصدی "حخزر"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر