بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مدیرعامل کارگزاری بانک شهر در گفت‌وگو با بورس نیوز:

سهم کارگزاری بانک شهر در بازار اوراق افزایش می‌یابد

مدیرعامل کارگزاری بانک شهر با بیان اینکه سهم این کارگزاری از بازار اوراق بهادر کمتر از یک درصد است،گفت: به دنبال آن هستیم تا پایان سال آینده این سهم را حداقل به سه درصد برسانیم.
کد خبر : ۲۳۳۹۹۱

سهم کارگزاری بانک شهر در بازار اوراق افزایش می‌یابد

محمد گودرزی در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: بانک شهر بانکی است که در بیشتر امور و خدمت‌ها فعالیت دارد و دارای حدود ۲۸۰ شعبه است و با بسیاری از ارگان‌ها و شرکت‌ها همکاری دارد.

مدیرعامل جدید کارگزاری بانک شهر افزود: با توجه به شرکت‌های زیرمجموعه و مشتریانی که با این بانک همکاری می‌کنند کارگزاری بانک شهر می‌تواند در حوزه بازار سرمایه به شدت فعال باشد و از این ظرفیت استفاده کند.

وی گفت: متاسفانه تاکنون بنا به دلایلی این شرایط محقق نشده و عقب افتاده است، اما با توجه به امکانات موجود شهرداری و بانک شهر برنامه توسعه‌ای را دستور کار قرار خواهیم داد.

گودرزی ادامه داد: توسعه شعب، توسعه دسترسی مردم به خدمات کارگزاری از طریق شعب بانک که سامانه پیکاپ برای آن طراحی شده در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل کارگزاری بانک شهر بیان کرد: با توجه به جامعه آماری بالای شهرداری و بانک شهر باید بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم که تا در صندوق‌ها و هم سبدگردانی و هم عرضه و پذیرش شرکت‌ها که پتانسیل آن‌ها در شهرداری و بانک شهر وجود دارد خدمات را توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه سهم کارگزاری بانک شهر از بازار اوراق بهادر کمتر از یک درصد است، خاطرنشان کرد: بر اساس هدفگذاری صورت گرفته به دنبال آن هستیم تا پایان سال آینده این سهم را حداقل به سه درصد برسانیم همچنین در بخش بورس کالا نیز برنامه‌هایی طراحی شده تا بتوانیم در این بخش هم فعال باشیم.

گودرزی تصریح کرد: به دنبال دسترسی مردم به خدمات کارگزاری از طریق شعب با استفاده از سامانه پیکاپ هستیم تا هر فردی با استفاده از هر یک از شعب بانک شهر بتواند کد آنلاین و سایر خدمات را دریافت کند که این طرح تا پایان امسال به بهره برداری کامل خواهد رسید.

مدیرعامل کارگزاری بانک شهر درباره سهام بانک شهر افزود: بازارگردانی این سهم به مجموعه تمدن واگذار شده، اما با توجه به سیاست‌هایی که وجود دارد سعی خواهیم کرد به صورت سازمان یافته و حرفه‌ای بازارگردانی سهم صورت بگیرد.

وی درباره اعتراضاتی که به سهام این بانک صورت گرفت، گفت: این اعتراضات مربوط به سهام ترجیحی بود که با سازوکار‌هایی که در این باره اندیشیده شده این مشکل برطرف خواهد شد.

گفتنی است محمد گودرزی، مدیرعاملی کارگزاری آریا نوین، مدیر معاملات کارگزاری صنعت و معدن و مدیر آموزش و بازاریابی کارگزاری تامین سرمایه نوین را در سوابق خود دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

نقش وزیر صمت در عمیق شدن ریزش بازار

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

رشد ۲۵ درصدی آذرماه منشاء افت شاخص

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

رشد بازار مشروط به چند "اگر"

ارسال نظر