بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
پتروشیمی آبادان با ۱۹۵ درصد رشد، به درآمد سالانه ۴.۴۱۵ میلیارد ریال رسید؛

افزایش انفجاری میزان درآمد "شپترو"

پتروشیمی آبادان در آذرماه سال جاری، مجموع فروش محصولات خود را طی این دوره به میزان ۴.۱۹۸ تن گزارش کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۱۱۲ درصدی مواجه بوده است.
کد خبر : ۲۳۳۹۹۳

افزایش انفجاری میزان درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی آبادان در گزارش فعالیت ماهانه آذرماه سال جاری، مجموع درآمد‌های شناسایی شده خود را طی این دوره مبلغی بالغ بر ۱.۱۵۸ میلیارد ریال گزارش کرده که حاصل از دو بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده است.

از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز مجموع درآمد‌های "شپترو" حدوداً ۴.۴۱۲ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

افزایش انفجاری میزان درآمد

درآمد‌های حاصل شده "شپترو" از ابتدای سال مالی

پتروشیمی آبادان در آذرماه سال جاری، میزان درآمدی که طی این دوره به دست آورده نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش انفجاری ۱۰۹۶ درصدی مواجه بوده، همچنین درآمد‌های ثبت شده "شپترو" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز نسبت به سال گذشته رشد ۱۹۵ درصدی را تجربه کرده است.

افزایش انفجاری میزان درآمد

همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، روند صعودی میزان درآمد‌های حاصل شده "شپترو" در مقایسه با سال گذشته از مرداد ماه سال جاری آغاز شده و تا آذرماه روند افزایشی را حفظ کرده است.

فروش محصولات پتروشیمی آبادان در سال جاری

پتروشیمی آبادان در آذرماه سال جاری، مجموع فروش محصولات خود را  ۴.۱۹۸ تن گزارش کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۱۱۲ درصدی مواجه بوده است.

همچنین مجموع فروش محصولات این پتروشیمی از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه برابر با ۲۵.۸۴۷ تن گزارش شده است.

افزایش انفجاری میزان درآمد

بر اساس نمودار فوق، میزان فروش داخلی "شپترو" از ابتدای تابستان روند صعودی را آغاز کرده بود و این روند تا مهرماه تداوم داشت و روند کاهشی را در پیش گرفت اما؛ در بخش فروش صادراتی مشاهده می کنیم که از شهریورماه روند رو به رشد فروش محصولات آغاز شده و فعالیت‌های کمرنگ این بخش در ماه‌های گذشته را به فراموشی سپرده است.

 

بر اساس اطلاعات و صورت مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری، شرکت پتروشیمی آبادان "گروه‌های زیر مجموعه" در بخش «هزینه‌های اداری و عمومی» مجموع حقوق و دستمزد پرداختی خود به کارکنان خود را طی این دوره برابر با مبلغ ۱۵.۱۷۵ میلیون ریال ارائه کرده، در این دوره کارکنان این پتروشیمی بالغ بر ۱.۴۴۶ نفر بوده اند که از این تعداد ۶۷ نفر بطور رسمی، ۱.۱۹۷ بطور قراردادی و ۱۸۲ نفر نیز بصورت پیمانکاری مشغول به کار هستند.

طی این دوره پرداختی‌های "شپترو" به کارکنان خود نسبت به دوره مشابه سال گذشته با ۲۰ درصد کاهش مواجه بوده، همچنین تعداد کارکنان هم در مقایسه با سال ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته ۱۲ درصد افزایش (۱۵۹ نفر) را شاهد بوده است.

پتروشیمی آبادان در «شرکت اصلی» خود مجموع حقوق و دستمزد پرداختی را مبلغی بالغ بر ۷.۴۶۹ میلیون ریال به ثبت رسانده که در مقایسه با سال گذشته ۵۲ درصد کاهش پرداختی را به همراه داشته، همچنین تعداد کارکنان این شرکت طی دوره ۶ ماهه برابر با ۱.۱۱۲ نفر گزارش شده و این تعداد کارکنان از ۳ بخش رسمی، قراردادی و پیمانکاری تشکیل می‌شوند که بیشترین میزان را بخش قراردادی با ۹۱۸ نفر به خود اختصاص داده است.

 

بیشتر بخوانید :

رشد ۳۵ درصدی درآمد فروش محصول PVC

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پتروشیمی آبادان: بنویسید زیان، بخوانید سوء مدیریت، پسرخاله بازی و اتلاف منابع؛

"شپترو" و فاجعه شرکت‌داری در سازمان تامین‌اجتماعی

پتروشیمی آبادان در مهرماه ۴۲۰۰ تن تولید PVC داشته است؛

رشد ۳۵ درصدی درآمد فروش محصول PVC

افزایش ۳۵درصدی درآمد این پتروشیمی در مهرماه؛

PVC بیشترین میزان تولید "شپترو"

ارسال نظر