مدیرعامل بورس تهران:
طرح جداسازی بازارهای معاملاتی در بورس تهران نهایی شد
مدیرعامل بورس تهران گفت: طرح جداسازی بازارهای معاملاتی در بورس تهران نهایی شد و به زودی بصورت یکپارچه اجرا میشود.

به گزارش بورس نیوز، علی صحرایی در خصوص تصویب تغییر و اصلاح بهینه طرح مارکت ایمپکت در جلسه دیروز هیات مدیره شرکت بورس اظهار کرد: طرح جداسازی بازارهای معاملاتی در بورس تهران نهایی شد و به زودی با همکاری سایر ارکان بازار سرمایه بصورت یکپارچه اجرا میشود.
به گفته وی؛ هدف این طرح جلوگیری از تاثیر رفتار معاملاتی سهامداران بزرگ بر سهامداران خرد است.
مدیرعامل بورس تهران گفت: در این طرح حدنصاب تفکیک معاملات نهادها در دو بازار عادی و بلوکی بصورت ادواری بازبینی میشود و طی بازههای زمانی مشخص، اثر بخشی این ساز و کار ارتقاء خواهد یافت.


گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ساعت پنج و نیم عصر؛
بورس بد بیخ ریش صاحبش پیش گشایش؛
بازهم شلاق حقوقیها برتن شاخص بورس میخورد! مدیرعامل "وتوصا" در گفتوگو با بورسنیوز تاکید کرد:
کاهش ریسک سرمایهگذاریها با متنوعسازی پرتفوی
کارشناس بازار سرمایه در گفتوگو با بورس نیوز:
افزایش کارایی بورس با تفکیک بازار معاملاتی ساعت پنج و نیم عصر؛
بورس بد بیخ ریش صاحبش پیش گشایش؛
بازهم شلاق حقوقیها برتن شاخص بورس میخورد! مدیرعامل "وتوصا" در گفتوگو با بورسنیوز تاکید کرد:
کاهش ریسک سرمایهگذاریها با متنوعسازی پرتفوی
کارشناس بازار سرمایه در گفتوگو با بورس نیوز:
افزایش کارایی بورس با تفکیک بازار معاملاتی ارسال نظر
نظرات بینندگان
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
خیلی تاثیر داشت ها ...!