بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
فروش این مس‌فروش به بیش از ۳.۱۵۰ میلیارد ریال رسید؛

رشدهای ۲رقمی نرخ‌های "فباهنر" / "تسمه و ورق‌مس" کم‌آورد

مس شهید باهنر در دی ماه نسبت به آذر ماه افزایش خوبی داشته را تجربه کرده و به جز محصول تسمه و ورق مسی در سایر محصولات اصلی شرکت رشد‌های دو رقمی نرخ‌های فروش را شاهد هستیم.
کد خبر : ۲۳۴۹۰۶

فروش دی ماه شرکت به بیش از ۳.۱۵۰ میلیارد ریال رسید

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت مس شهید باهنر در دی ماه موفق به کسب درآمد عملیاتی ۳ هزار و ۱۵۳ میلیارد ریالی شده، به این ترتیب جمع کل درآمد‌های عملیاتی شرکت در ۱۰ ماه سپری شده از سال مالی آن به رقم ۲۴ هزار و ۴۲ میلیارد ریال رسیده که نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش ۱۳۵ درصدی را نشان می‌دهد.

فروش دی ماه شرکت به بیش از ۳.۱۵۰ میلیارد ریال رسید

مقادیر فروش محصولات شرکت در این بازه زمانی معادل ۲۶ هزار و ۲۸۰ تن بوده که ۱۶درصد بیشتر از مدت مشابه گذشته همچنین متوسط نرخ فروش محصولات شرکت در یک سال اخیر بیش از ۱۰۲ درصد افزایش داشته‌اند.

همان‌گونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود نرخ فروش محصولات شرکت در دی‌ماه نسبت به آذرماه افزایش خوبی داشته را تجربه کرده و به جز محصول تسمه و ورق مسی در سایر محصولات اصلی شرکت رشد‌های دو رقمی نرخ‌های فروش را شاهد هستیم.

فروش دی ماه شرکت به بیش از ۳.۱۵۰ میلیارد ریال رسید

در نمودار فوق روند فروش ماهیانه این شرکت در شش ماه اخیر ارائه شده است. همان گونه که مشاهده می‌شود در چند ماه اخیر متوسط فروش شرکت به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

کاهش چشمگیر نرخ های فروش "فباهنر"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر