بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان گفت:

دریافت کارت اعتباری سهام عدالت شاید از هفته آینده

دریافت کارت اعتباری سهام عدالت شاید از هفته آینده
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان گفت:طبق آخرین اطلاعات از هفته آینده این طرح اجرای شده و اطلاع‌رسانی‌هایی در خصوص اینکه کدام بانک‌ها این فرآیند را انجام می‌دهند صورت می‌گیرد.
کد خبر : ۲۳۵۲۹۱

سهام عدالت+ بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، سیدرضا عظیمی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان اظهار کرد: از اوایل امسال آزاد‌سازی سهام عدالت آغاز شد و شهروندان می‌توانند اختیار و مدیریت سهام خود را در دست بگیرند.

وی افزود: سهام عدالت ۱۵سال تحت مالکیت مردم بود، اما مدیریت آن به مردم واگذار نشده بود اکنون این اتفاق افتاده و مردم می‌توانند مستقیما سهام عدالت خود را مدیریت کنند.

عظیمی خاطرنشان کرد: توصیه ما این است که با توجه به اینکه قیمت سهام در کوتاه مدت متغیر است مردم سهام خود را نگه دارند تا در بلندمدت از سود آن و افزایش ارزش آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن است افراد به پول نقد نیاز داشته و این نیاز آن‌ها را به سمت فروش سهام سوق دهد سیاست‌هایی در این باره اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: پیش بینی انجام شده این است که افراد به جای فروش سهام با وثیقه‌گذاری آن در بانک‌ها معادل ۶۰ درصد ارزش سهام، کارت اعتباری دریافت کرده و نیاز خود را با کارت اعتباری تأمین کنند.

وی با بیان اینکه با این کار می‌توانند سهام خود را نیز نگهداری کنند توضیح داد: در حال حاضر بین شرکت سپرده‌گذاری و تعدادی از بانک‌ها مراحل اجرایی این کار در حال نهایی شدن است.

عظیمی گفت: طبق آخرین اطلاعات از هفته آینده این طرح اجرای شده و اطلاع‌رسانی‌هایی در خصوص اینکه کدام بانک‌ها این فرآیند را انجام می‌دهند صورت می‌گیرد.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر