بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
سیمان بجنورد در آذرماه ۲.۴۷۹میلیارد ریال درآمد داشت؛

افزایش ۲۳درصدی سود انباشته "سبجنو"/ سنگینی ۷۹درصدی سودخالص سالیانه شرکت

افزایش ۲۳درصدی سود انباشته
نرخ فروش محصولات "سبجنو" تا پایان اسفندماه سال جاری، با توجه به افزایش نرخ مواد و هزینه‌ها در ۳ماهه آینده افزایش نرخ محصولات این شرکت برآورد می‌شود.
کد خبر : ۲۳۵۵۴۰

سیمان بجنورد + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، سیمان بجنورد در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری، میزان درآمد‌های عملیاتی شناسایی‌شده خود را طی این دوره بالغ‌بر ۲٫۴۷۹ میلیارد ریال گزارش کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۴۵ درصدی را مشاهده کرده است.

اهداف و راهبرد‌های آتی

شرکت تصمیم دارد از تمام ظرفیت‌های خود در تولید محصولات استفاده کرده و فروش محصولات خود را در داخل و در خارج از کشور افزایش دهد؛ نرخ فروش محصولات "سبجنو" تا پایان اسفندماه سال جاری، با توجه به افزایش نرخ مواد و هزینه‌ها در ۳ماهه آینده افزایش نرخ محصولات این شرکت برآورد می‌شود.

صورت سود و زیان "سبجنو" در پایان آذرماه ۹۹

صورت سود وزیان

بر اساس گزارش ارائه‌شده، میزان سود خالص محقق شده سیمان بجنورد در پایان آذرماه سال جاری مبلغی حدوداً ۹۰۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده که این مقدار نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش سود ۷۹ درصدی را تجربه کرده، همچنین میزان سود خالص در ازای هر سهم نیز ۲٫۲۹۶ ریال ارائه‌شده است.

صورت‌وضعیت مالی "سبجنو" در پایان آذرماه ۹۹

بر پایه این گزارش صورت گرفته، سیمان بجنورد در صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع دارایی‌های به ارائه‌شده خود را طی این دوره بالغ‌بر ۳٫۰۸۴ میلیارد ریال به ثبت رسانده که رشد ۹ درصدی را در مقایسه با پایان اسفندماه سال گذشته تجربه کرده، همچنین موجودی مواد و کالا "سبجنو" نیز با رشد ۶۲درصدی نسبت به پایان سال گذشته به مبلغ ۷۷۵ میلیارد ریال دست‌یافته است.

صورت وضعیت مالی

سود انباشته سیمان بجنورد در صورت‌وضعیت مالی این دوره مبلغی بالغ‌بر ۱٫۰۰۲ میلیارد ریال گزارش‌شده که رشد ۲۳درصدی را توانسته به ثبت برساند و اندوخته‌های قانونی این شرکت سیمانی همچنان با مبلغ ۳۹ میلیارد ریال بدون تغییر نسبت به سال گذشته باقی‌مانده است.

درآمد‌های عملیاتی و بهای تمام‌شده "سبجنو"

مبلغ فروش محصولات و بهای تمام شده

بر اساس این گزارش، میزان مبلغ فروش سیمان بجنورد همان‌طور که گفته شد مبلغی بالغ‌بر ۲٫۴۷۹ میلیارد ریال گزارش‌شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۶ درصد افزایش مبلغ فروش را تجربه کرده، همچنین تعداد فروش این شرکت سیمانی در پایان آذرماه ۹۹ به میزان ۱.۲۰۵.۹۳۹ تن به ثبت رسیده که رشد ۱۱درصد میزان فروش را در کارنامه به ثبت رسانده است.

سیمان بجنورد برآورد خود را از مبلغ فروش محصولات در ۳ماهه آتی که به اسفندماه سال جاری منتهی به می‌شود، مبلغی بالغ‌بر ۵۷۱ میلیارد ریال گزارش کرده است.

بیشتر بخوانید:

ثبت عملکردی فوق‌العاده از "سبجنو"

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۹ بدست آمد؛

ثبت عملکردی فوق‌العاده از "سبجنو"

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی خبر داد؛

پرداخت سود ۳۶ شرکت از طریق سجام

رشد ۱۲ تا ۲۳ درصدی در خواب خرگوشی وزارت‌نشینان رقم خورد؛

رشد نرخ‌های محصولات "سبجنو" بیشتر از مجوز افزایش نرخ کسب شده

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
جالبه تمامی شرکتها امسال نشان از سودده بودن دارن چرا سال قبل با اندرامدهای کلان سودی بسهامداران پرداخت ننمودنچندین سال از حق سهامداران بچه کسانی میدادن اینهمه فساد تا کنون ملتی ندیده بیمه دانا بزرگترین شرکت است که فساد بالای دران حاکم است از هر نوع چرا اقدامی دراین شرکت انجام نمیگیرد علت بیشترین سهام را مردم فقیر جامع با عنوان عدالت دارند ودست انها کوتاه است مدیران استانی اگر اقدامی انجام ندهند روزی گرفتار این ملت خواهند شد