بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
بیشترین میزان درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اسفندماه به دست آورده از بخش فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.
کد خبر : ۲۳۸۸۷۴

معدنی و صنعتی چادرملو + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۳۲ هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال اعلام کرد.

برپایه همین گزارش، این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز مجموع درآمد‌های ثبت‌شده خود را مبلغی بالغ‌بر ۲۵۵ هزار و ۵۰۳ میلیارد ریال در صورت‌های مالی منتشر کرده بود.

عملکرد ماهانه کچاد+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی "کچاد" طی دوره اسفندماه ۹۹

درآمدهای عملیاتی کچاد+بورس نیوز

بر اساس اطلاعات منتشر شده شرکت، میزان درآمد کسب شده در اسفندماه نسبت به ماه گذشته "کچاد" علارغم رشدی که از آذرماه شروع شده بود، اینبار تنها اسفندماه نزدیک به ۱۸درصد کاهش را به خود دید.

البته میزان درآمدهای سالانه با رشد مناسبی همراه بوده چراکه مقایسه سال ۹۹ با سال گذشته، حاکی از آن بوده درآمدهای "کچاد" رشد انفجاری درآمدی را در سطح ۳۱۴درصد را کسب کرده است.

همچنین باید اشاره شود که این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز میزان درآمدی که حاصل‌شده نسبت به سال گذشته، ۱۶۴درصد رشد را تجربه کرده است.

بیشترین میزان درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اسفندماه به دست آورده از بخش فروش محصولات در بازار داخلی بوده و عمده‌ترین درآمد حاصل شده این بازار در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۱۵ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال بوده است.

مقدار فروش محصولات "کچاد" در اسفندماه

بر اساس این گزارش، مقدار فروش محصولات معدنی و صنعتی چاردملو در دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه به میزان ۱.۷۹۶.۵۷۶ (تن/مگاوات ساعت) اعلام شده که نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد افزایش فروش را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۷۱ درصد رشد را شاهد بوده است.

بیشترین میزان فروش دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه "کچاد" در اختیار بازار داخلی با ۱.۷۳۶.۵۹۶ «تن/مگاوات» بوده، همچنین بیشترین مقدار فروش در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۷۳۱.۲۱۸ تن بوده است.

مقدار ۲۳درصد از درآمد شرکت از طریق فروش صارداتی و ۷۷درصد از درآمد شرکت از طریق فروش داخلی بوده است.

درآمد اسفندماه شرکت ۵۸درصد بیشتر از متوسط فروش سال ۹۹ بوده است.

لازم به ذکر است که میزان سرمایه ثبت‌شده طی دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه را برابر با ۵۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال گزارش شده است.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش قابل توجه و ۱۶۰ درصدی "چادرملو"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش قابل توجه و ۱۶۰ درصدی
نوسان نرخ محصول این شرکت معدنی در فروش سال ۱۳۹۹؛

افزایش قابل توجه و ۱۶۰ درصدی "چادرملو"

شکسته شدن رکورد فروش چادرملو در بهمن
فروش ۱۱ ماهه شرکت به بیش از ۲۲۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال رسید؛

شکسته شدن رکورد فروش چادرملو در بهمن

اهداف
سود انباشته این معدنی افزایش ۱۲۶درصدی را ثبت کرد؛

اهداف "کچاد" و لیست فروش‌ها به‌نفع سهامدار

ارسال نظر