بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
در بازار مشتقه بورس کالا؛

بیش از ۵۳۷ هزار قرارداد آتی منعقد شد

بیش از ۵۳۷ هزار قرارداد آتی منعقد شد
در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالا معامله‌گران تعداد ۵۳۷ هزار و ۸۱۰ قرارداد آتی را به ارزشی بیش از ۸۱۰ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال منعقد کردند.
کد خبر : ۲۳۸۸۸۸

خواندن۲دقیقه

بیش از ۵۳۷ هزار قرارداد آتی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالا معامله‌گران تعداد ۵۳۷ هزار و ۸۱۰ قرارداد آتی را به ارزشی بیش از ۸۱۰ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال منعقد کردند که بیشترین حجم و ارزش معاملات به سه سررسید فعال قرارداد آتی زعفران نگین بود.

همچنین، طی هفته‌ای که گذشت، تعداد ۵۱۲ هزار و ۵۵ قرارداد آتی زعفران نگین در سه سررسید اردیبهشت، تیر و شهریور ماه ۱۴۰۰ منعقد شد و ارزش ۷۵۱۵ میلیارد و ۵۸ میلیون ریالی را در پی داشت.

در دو سررسید اردیبهشت و شهریور ماه امسال نیز تعداد ۸۲۸۹ قرارداد آتی زعفران پوشال منعقد شد و ارزش تقریبی ۸۹ میلیارد ریالی را به ثبت رساند.

تعداد ۱۶ هزار و ۱۵۱ قرارداد آتی نقره نیز در سررسیدهای فروردین، اردیبهشت و خردادماه در حالی منعقد شد که ارزش این معاملات به بیش از ۳۱۵ میلیارد ریال بالغ شد.

معامله‌گران ۲۸ قرارداد آتی زیره سبز را نیز برای تحویل در خرداد ماه امسال منعقد کردند و ارزشی بیش از ۱.۵ میلیارد ریال را برای دارایی پایه مذکور رقم زدند.

انعقاد ۱۲۸۷ قرارداد آتی پسته برای تحویل در فروردین و خرداد ماه سال جاری ارزشی بالغ بر ۱۹۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی را به ثبت رساند.


  • بیشتر بخوانید:

بیش از ۶۳۲ هزار قرارداد آتی در بورس کالا منعقد شد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر