بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
استارت‌آپ فنلاند
استارت آپ فنلاند شامل استارات آپ‌های کاربردی می‌شود که در میان آن‌ها استارات آپ‌های بین المللی نیز به چشم می‌خورد که رشد خوبی داشته اند.
کد خبر : ۲۳۹۶۴۰

خواندن ۳ دقیقه

استارت‌آپ فنلاند+بورس نیوز


به گزارش بورس نیوز، استارت آپ فنلاند شامل استارات آپ‌های کاربردی می‌شود که در میان آن‌ها استارات آپ‌های بین المللی نیز به چشم می‌خورد که رشد خوبی داشته اند. فنلاند فضای کسب و کار پایداری را برای شرکت‌های نوپا فراهم می‌کند. این یک بستر آزمون و خطای عالی برای فناوری‌های جدید است. در فنلاند شما تمام نیاز‌های خود را در جامعه پیدا خواهید کرد از افراد با تحصیلات و باهوش فنی گرفته تا، زیرساختی پایدار برای آزمایش و بهترین دانش فنی در فناوری‌های دیجیتال. فنلاند برای سرمایه گذاران فنلاندی و بین المللی به طور شگفتی جذاب شده است. تعداد زیادی از سرمایه گذاران، و صندوق‌های سرمایه گذاری خطرپذیر آماده سرمایه گذاری در استارت آپ‌های آینده دار هستند. اگر می‌خواهید در فنلاند استارات خود را راه اندازی کنید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما کمک خواهد کرد.

کار و اقتصاد در فنلاند

هلسینکی، پایتخت فنلاند به عنوان مرکز راه اندازی شمال اروپا شناخته شده است. موقعیت این کشور در گوشه شمال شرقی اتحادیه اروپا این کشور را به مکانی عالی برای شرکت‌هایی که قصد گسترش به اروپا را دارند، تبدیل می‌کند، در حالی که بازار‌های آسیا را باز نگه می‌دارد. در این کشور کارآفرینان بین المللی هم از اروپا و هم از آسیا وجود دارد. فنلاند فرصت‌های مالی زیادی را برای استارت‌آپ‌ها فراهم می‌کند. چندین سال است که سرمایه گذاری‌های دولتی و خصوصی در استارت آپ‌ها به طور مداوم رشد کرده است. متوسط ​​سرمایه گذاری در ۲ سال گذشته ۲ برابر شده است. جشنواره استارت آپ در این کشور ۲۰۰۰۰ نفر را از بیش از ۱۰۰ کشور جهان گرد هم می‌آورد.

موفقیت صحنه راه اندازی فنلاند را می‌توان در همکاری پر رونق بین دولت، استارتاپ ها، شرکت‌ها و دانشگاه‌های دارای رتبه بالا جستجو کرد. صحنه راه اندازی حدود ۱۰ سال پیش شروع به رونق کرد و توسط جامعه پرجنب وجوش دانشجویان دانشگاه کاتالیز شد. امروزه، تقریباً یک روحیه همکاری بیش از حد در صحنه وجود دارد، جایی که ایده‌ها و فن آوری‌ها به طور آشکار از آزمایشگاه‌های دانشگاه و مراکز تحقیقاتی تا استارتاپ‌ها و شرکت‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود. در واقع این چرخه موجب می‌شود تا متخصصان در این صحنه وارد شوند و کسب و کار جدی‌تر دنبال شود. دولت فنلاند علاوه بر افزایش روزافزون سرمایه‌های مخاطره آمیز به کشور، از طرق مختلف از استارت آپ‌ها حمایت می‌کند.

مراحل راه اندازی استارت آپ فنلاند

اول نامی برای شرکت خود انتخاب کنید. برای به دست آوردن حقوق انحصاری نام، باید آن را به ثبت تجارت که توسط اداره ثبت اختراعات و ثبت فنلاند نگهداری می‌شود، ارائه دهید. دوم یک حساب بانکی برای تجارت خود باز کنید. استارت آپ‌ها در فنلاند برای پرداخت و انجام امور بانکی و مالی در این کشور اعم از خرید و فروش سهام به ایجاد یک حساب بانکی در فنلاند نیاز دارد. سوم شروع اعلان تجارت را ثبت کنید. راه اندازی و ایجاد یک استارت آپ در این کشور در گرو این است که در اداره ثبت فنلاند به رسمیت شناخته و متبر محسوب شود. این کار را می‌توان با استفاده از یک فرم واحد به راحتی انجام داد؛ و مرحله چهارم از ابزار‌های آنلاین استفاده کنید.

شرکت‌هایی که در کشور فنلاند تاسیس می‌شوند بنابر نوع کاربرد خود انواع مختلفی دارند. در نمودار زیر شاهد انواع شرکت‌های استارت آپی در فنلاند هستید:

استارت آپ های فنلاند+بورس نیوز

شرایط راه اندازی استارت آپ فنلاند

در فنلاند، شرکت‌های خارجی معمولاً از طریق شرکت‌های با مسئولیت محدود خصوصی یا دولتی یا از طریق دفتر شعبه فنلاند تجارت می‌کنند.  تجارت و فعالیت یک استارات آپ در فنلاند می‌تواند از طریق مشارکت‌های گروهی و یا عمومی یا دولیتو خصوصی به اشکال مختلف انجام شود.  شما با راه اندازی استارات آپ در این کشور می‌توانید در شهر‌های فنلاند شعبه ایجاد کنید. در این کشور شرایط مختلفی برای کارآفرینان بی المللی وجود دارد که شرایط به طور کلی برای اشخاص از اتحادیه اروپا راح‌تر است. اما حداقل یکی از کارآفرینان باید اقامت دائم اروپا را داشته باشد یا اگر موسس استارات آپ شخص حقوقی باشد، اقامتگاه خود را در منطقه اقتصادی اروپا داشته باشد.

برای واجد شرایط بودن برای درخواست مجوز راه اندازی فنلاند، باید شرایط به خصوصی داشته باشید. برخی از شرایط را در لیست زیر مشاهده می‌کنید:

یک تیم راه اندازی تخصصی
ویزای کاری فنلاند
حداقل ۲ موسس با مهارت همه کاره برای انتقال به فنلاند
قصد تأسیس یک شرکت رشد سریع در فنلاند
داشتن یک طرح تجاری نوآورانه
تعهد به ایده تجاری و در نهایت ایجاد شرکت
دارایی قابل توجه در شرکت
دسترسی به منابع کافی و بودجه برای توسعه اولیه شرکت
ابزار‌های مالی مطمئن برای پشتیبانی

ساختار استارت آپ فنلاند

کشور مدرن فنلاند دارای یک اقتصاد ایمن، با ثبات و شفاف و صعودی است. دولت بودجه و خدماتی را برای شرکت‌های نوآور در مراحل اولیه ارائه می‌دهد و از دانشگاه‌ها در تجاری سازی ایده هایشان حمایت می‌کند. فنلاند، یکی از سریع‌ترین صحنه‌های استارت آپ در جهان، می‌باشد. به این معنی که در این کشور استارت آپ‌ها سریع‌تر نتیجه می‌گیرند.  در این کشور شاهد یک اکوسیستم پر جنب و جوش از شتاب دهنده ها، سرمایه گذاران فرشته با پشتیبانی قوی دولت پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید با تحقیق در خصوص اینکه چه مشاغل و کسب و کار‌هایی نیاز است و با بررسی کار در فنلاند به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

استارت‌آپ فنلاند

برترین استارت آپ‌ها در فنلاند

در این کشور استارات آپ‌های برتر زیادی وجود دارد که آن‌ها را معرفی می‌کنیم. Sensible ۴ این تیم مستقر در Espoo از مکان سرد خود استفاده می‌کند تا در هنگام رانندگی در آب و هوای نامناسب امنیت ما را حفظ کند. با استفاده از الگوریتم‌های منحصر به فرد، هوش مصنوعی، سنسورها، رباتس و نرم افزار، تیم آن در حال رانندگی خودکار در جایی است که قبلاً وسیله نقلیه مستقلی در آن نرفته باشد و اطمینان حاصل می‌شود که آن‌ها در شرایط متغیر به راحتی و ایمن کار می‌کنند.. iFarm در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد، یک فناوری ابتکاری برای پرورش سالاد طبیعی، انواع توت‌ها و سبزیجات در طول سال در یک محیط کاملاً کنترل شده خودکار توسعه داده است. اگر قصد اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در فنلاند را دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر