بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
تفاهمنامه همکاری شبکه توسعه اجتماعی رسالت با سازمان تعاون روستایی
تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان مرکزی تعاون روستایی و شبکه توسعه اجتماعی رسالت به امضای محمدحسین حسین زاده راهبر شبکه توسعه اجتماعی رسالت و طهماسبی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی رسید.
کد خبر : ۲۴۰۲۳۸

خواندن ۲ دقیقه

بانک رسالت+بورس نیوز

یه گزارش بورس نیوز، حسین زاده در جمع مدیران سازمان تعاونی روستایی به نحوه شکل گیری و ساختار اجرایی شبکه توسعه اجتماعی رسالت در مناطق مختلف کشور و بویژه مناطق روستایی اشاره کرد وگفت: در این تفاهم نامه سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و شبکه تشکل‌های تحت پوشش آن به عنوان سازمان حامی در جهت ایجاد کانون‌های همیاری اجتماعی همکاری خواهند داشت و اعضای آن‌ها به عنوان جامعه هدف، خدمات مورد نیاز به آن‌ها بر اساس الگوی توسعه اجتماعی رسالت دریافت می‌دارند.

وی افزود: کانون همیاری اجتماعی تشکلی مردمی است که اعضای آن‌ها افراد مرتبط به هم در سطح محله، روستا، خانواده، تشکل و یا سازمان شکل می‌گیرند.

به گفته حسین زاده تا پایان سال ۹۹ تعداد ۲۳۰۰۰ کانون همیاری اجتماعی عضو شبکه اجتماعی رسالت شدند.

حسین زاده در ادامه به اقدامات بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان یکی از سازمان‌های راهبری شبکه در مناطق روستایی و دور افتاده و ارائه وام‌های قرض الحسنه‌ای به عشایر، اتحادیه دام‌های سبک و پرورش مرغ بومی اشاره کرد و گفت: برای توسعه تعاونی‌های روستایی زنان بعد از عید فطر اولین نمونه‌های عملیات را در چند استان پایلوت اجرایی می‌کنیم و هر تعاونی را در سیستم به عنوان یک کانون همیاری اجتماعی تعریف خواهیم کرد.

براساس این تفاهم نامه تعاونی ها، اتحادیه‌های شهرستانی، استانی و ملی، شرکت‌های سهامی زراعی، نظام‌های صنفی کشاورزی، انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های مرتبط با سازمان تعاون روستایی و همچنین کارکنان این سازمان و مجموعه‌های تابعه آن، جهت عضویت در کانون‌های همیاری اجتماعی اقدام می‌نمایند.


  • بیشتر بخوانید:

استفاده حداکثری شعب ازظرفیت‌های قانونی برای واحد‌های تولیدی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
توقف
مدیریت عملیات بازار اعلام کرد؛

توقف "سدشت"، "کلوند" و "وبملت"

ارزش
مدیریت صندوق‌داری «تامین سرمایه بانک ملت» بررسی شد؛

ارزش "ثابت اوج ملت" به مرز ۸ هزار میلیارد تومان رسید

تاکید بر تقویت همکاری‌های بانک ملت و شرکت ایرانسل
در دیدار مدیران عامل دو مجموعه صورت گرفت؛

تاکید بر تقویت همکاری‌های بانک ملت و شرکت ایرانسل

ارسال نظر