بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
کد خبر : ۲۴۰۲۵۲
نویسنده :
مینا علیزاده

ملک و خودرو با بیت کوین معاوضه می شود

ملک، خودرو، دلار یا هر ارزش و دارایی قابل مبادله‌ای که حدس بزنید با بیت‌کوین، اتریوم و هر رمزارز پذیرفته شده‌ای در پلتفرم‌های آگهی خرید و فروش داخلی قابل مبادله است. نه قانونی در کار است و نه پروتکل امنی برای خرید و فروش. همه قوانین و پروتکل‌ها توسط خریدار و فروشنده در این فضا تدوین شده است.

سرمایه گذاری در صنعت ارز دیجیتال مشکلی در مصرف برق ایجاد نمی‌کند

ماینر‌ها و استخراج کننده‌هایی که به طور غیرقانونی و پنهان فعالیت می‌کنند سبب افت فشار شبکه می‌شوند و کافی است که دیسپاچینگ اداره برق مصرف مازاد را هشدار دهد و ما از مازاد برق استفاده کنیم.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی با نهایت احتیاط

ایلان ماسک- مدیرعامل گروه خودرویی تسلا و شرکت اسپیس ایکس- که در ماه‌های اخیر به دلیل حمایتش از ارز‌های دیجیتالی به ویژه دوج کوین جنجال‌های زیادی به پا کرده، یک بار دیگر به دفاع از رمزارز‌ها برخواست و ضمن اشاره به جذابیت این بازار، به سرمایه گذاران توصیه کرد در نهایت احتیاط اقدام به سرمایه‌گذاری کنند: بگذارید خیلی واضح بگویم، کسی نباید پولی که یک عمر را صرف جمع کردن آن کرده، در بازار رمزارز‌ها سرمایه‌گذاری کند.

کشف بیش از ۲۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۷۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که به صورت غیرمجاز تهیه و در ساختمانی مسکونی نگهداری می‌شد، خبر داد.

ادامه مسیر صعودی اتریوم به سمت کانال ۴۰۰۰ دلاری

در ادامه روند پذیرش ارز‌های دیجیتالی توسط کشور‌های مختلف، آلمان از یکم ژوییه به مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری اجازه خواهد داد تا حداکثر ۲۰ درصد دارایی‌های سبد خود را در ارز‌های دیجیتالی سرمایه‌گذاری کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر