بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
رویداد‌های به‌هم‌رسانی استارت‌آپ‌ها با شتابدهنده‌ها موسوم به «پیوند» صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری بنیاد سپهر انقلاب اسلامی (وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی) در حوزه صنایع فرهنگی برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۴۰۳۴۴

خواندن ۲ دقیقه

فراخوان استارت‌آپ‌ها در حوزه شخصیت‌پردازی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، صندوق نوآوری و شکوفایی همواره تلاش کرده است خدمات و حمایت‌های متنوعی متناسب با نیاز‌های تیم‌ها و شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها در مراحل مختلف چرخه عمرشان ارائه کند. در همین راستا برای اینکه به تیم‌هایی که در مراحل اولیه فعالیت خود هستند کمک شود تا شتابدهنده‌ها و دیگر سازمان حامی و علاقه‌مند به همکاری را با سهولت بیشتری پیدا کرده و وارد یک همکاری برد ـ برد شوند، مجموعه رویداد‌هایی را به نام «پیوند» طراحی کرده است.

در همین راستا قرار است برخی از رویداد‌های پیوند با هدف به‌هم‌رسانی فعالان حوزه‌های مختلف صنایع فرهنگی با مجموعه‌های توسعه‌دهنده کسب و کار‌های فرهنگی همانند مراکز نوآوری، شتابدهنده‌ها، فرشتگان سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگان ارشد فرهنگی به این موضوعات اختصاص پیدا کند تا در قالب آنها، فرصت طرح ایده‌ها و طرح‌های جدید فرهنگی و ارائه آن‌ها به توسعه‌دهندگان کسب‌وکار‌های فرهنگی فراهم بیاید.

این سلسله رویداد‌ها با مشارکت بنیاد سپهر انقلاب اسلامی و با عنوان «فرنو» برگزار خواهد شد و به دنبال ایجاد زمینه مناسب برای شکل گرفتن مشارکت در مالکیت معنوی ایده‌ها و طرح‌های فرهنگی بین فعالان فرهنگی و توسعه‌دهندگان کسب‌وکار‌های فرهنگی است تا بدین ترتیب زمینه ایجاد کسب‌وکار‌های بازارپردازی فرهنگی ایجاد شود.

این رویداد‌ها با محوریت حوزه‌های فرهنگی شامل شخصیت‌پردازی، بازی‌های ویدئویی و کتاب‌های تعاملی، بازی، اسباب‌بازی و عروسک، پویانمایی و وب‌سریز و نوشت‌افزار از خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. توسعه‌دهندگان کسب و کار‌های فرهنگی با حضور در این سلسله رویداد‌ها و بهره‌مندی از خدمات آموزشی و مربی‌گری، مدل کسب‌وکار خود را مطابق با قواعد بازارپردازی فرهنگی تدوین کرده و خود را برای یک رقابت فشرده و سنگین برای حضور در جشنواره بازارپردازی تهران و جذب سرمایه و مشارکت اقتصادی آماده می‌کنند. حضور در این رویداد‌ها برای تمامی گروه‌های علاقه‌مند و واجد شرایط آزاد و رایگان است.

نخستین رویداد پیوند فرهنگی با موضوع «شخصیت‌پردازی» برگزار خواهد شد. بر همین اساس تمام فعالان حوزه‌هایی مانند پویانمایی، برنامه‌های عروسکی، بازی‌های ویدئویی، کتاب مصور و ... که دارای ایده تجاری‌سازی برای شخصیت‌های طراحی‌شده توسط خودشان هستند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی dalan.farhangbonyan.ir/farno-char مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۳۵۹۴۵۸۸۷۹ تماس بگیرند.


  • بیشتر بخوانید:

ضرورت ایجاد بهره وری در کسب و کار‌ها با استفاده از خلاقیت و نوآوری

اشتراک گذاری :
ارسال نظر