بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
سود ۳۸۴ ریالی هر سهم "میدکو "در سال ۱۳۹۹ ثبت شد؛

هزینه‌های مالی سنگین "میدکو " عامل رشد اندک سودآوری

هزینه‌های مالی سنگین
بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های شرکت که تماما در بخش بلندمدت طبقه‌بندی شده در پایان اسفندماه سال گذشته به ۴۶ هزار و ۹۶۶ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۴۰۳۵۴

خواندن ۲ دقیقه

شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه +بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در سال گذشته و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، سود خالص ۱۷ هزار و ۳۶۹ میلیارد ریالی را محقق کرده است.

همان گونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود، این سود نسبت به سال مالی قبل از آن رشد ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد.

گزارش عملکرد میدکو+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی این هلدینگ سرمایه‌گذاری در سال قبل معادل ۱۹ هزار و ۵۹۲ میلیارد ریال بوده که ۷۷ درصد بیشتر از سال مالی قبل از آن است. تمامی درآمد‌های شناسایی شده شرکت مربوط به سود سهام دریافتی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر است.

هزینه‌های مالی شرکت نسبت به سال ۹۸ رشد سنگینی داشته و به بیش از ۱.۶۲۳ میلیارد ریال رسیده که ۱.۵۷۰ میلیارد ریال بیشتر از سال ۹۸ است. با توجه به بازپرداخت تسهیلات در سال گذشته، به نظر می‌رسد که در سال جاری هزینه مالی شرکت کاهش محسوسی داشته باشد.

از جمله پروژه‌های در حال ساخت در شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ می‌توان به واحد فولادسازی زرند با ۹۴ درصد پیشرفت، واحد زغال‌سنگ حفرود با ۱۷ درصد پیشرفت و فولادسازی بوتیای ایرانیان با ۵۴ درصد پیشرفت اشاره کرد.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های شرکت که تماما در بخش بلندمدت طبقه‌بندی شده در پایان اسفندماه سال گذشته به ۴۶ هزار و ۹۶۶ میلیارد ریال رسیده است.

از جمله شرکت‌های زیرمجموعه شرکت می‌توان به مالکیت ۱۰۰ درصدی فولاد بوتیای ایرانیان، ۱۰۰ درصد مالکیت فولاد زرند ایرانیان، ۱۰۰ درصد بابک مس ایرانیان، ۱۰۰ درصد فولاد سیرجان ایرانیان و ۹۵ درصد ساختمان گسترش و نوسازی صنایع ایرانیان اشاره کرد.


  • بیشتر بخوانید:

"میدکو" به مجمع می‌رود

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه؛

"میدکو" به مجمع می‌رود

انتظار سهامداران برای افزایش سودآوری
سود ۳۶۴ ریالی هر سهم در سال ۱۳۹۹؛

انتظار سهامداران برای افزایش سودآوری " آریان "

۲ فرصت پیش روی زغال سنگی ها در سال ۱۴۰۰
دبیر انجمن زغال سنگ ایران در گفت و گو با بورس نیوز تاکید کرد:

۲ فرصت پیش روی زغال سنگی ها در سال ۱۴۰۰

ارسال نظر