بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
کد خبر : ۲۴۰۴۱۶

استارت آپ ها در ایجاد اشتغال نقش انکارناپذیری دارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در جلسه بررسی طرح‌ها و برنامه‌های جوانان و برخی سازمان‌های مردم نهاد در زمینه کسب و کار نوپا (استارتاپ) این مهم را موجب عملیاتی کردن و بهره مندی از خلاقیت و ایده‌های جوانان در زمینه اشتغال عنوان کرد.

کارآفرینی در یونان

کشور یونان، کشور اروپایی بوده و امروزه این کشور مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته شده است. کشور یونان یکی از کشور اروپایی بوده که نیروی کار از کل کشور‌های اروپایی را قبول می‌کند. اگر شخص در این کشور دانشجو باشد یا فارغ التحصیل شده باشد می‌تواند بابت کارآفرینی در هتل‌ها و کسب و کار در امور گردشگری در این کشور کار کنند.

استارت آپ بلغارستان

با استفاده از استارت آپ بلغارستان می‌توانید در این کشور شرکت نوپای خود را ایجاد کنید. بلغارستان یکی از کشور‌های شرق اروپا است. در ابن در زمینه فناوری بسیار در حال رشد و ظهور استارت آپ‌های موفق است.

برنامه‌ریزی دقیق توسعه کسب و کارها با همکاری بخش خصوصی و دولتی

 داده‌های موجود در سامانه ایران نوآفرین می‌تواند برای تصمیم‌گیری بهتر در اکوسیستم استارت‌آپی کشور مورد استفاده قرار گیرد. این داده‌ها تنها در اختیار نهاد‌های دولتی نیست و بخش خصوصی نیز می‌توانند در سیاست‌گذاری‌های کلان خود از آن‌ها استفاده کنند. وقتی بخش خصوصی و دولتی بتوانند وضعیت اکوسیستم استارت‌آپی در استان‌های مختلف کشور را بررسی کنند امکان برنامه‌ریزی دقیق برای توسعه کسب‌وکار‌ها باتوجه به نیاز‌های هر استان فراهم می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر