بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۰۴۹۵

اقامت لهستان از طریق کارآفرینی

بیشتر مهاجران در لهستان شامل پناهندگان، افرادی که دارای اجازه اقامت دائم یا موقت هستند و افرادی که دارای بلوکارت هستند، می‌توانند با همان شرایطی که شهروندان لهستانی دارند، کسب و کار خو را اداره کنند. بقیه افراد خارجی می‌توانند شرکتی را در لهستان راه اندازی کنند (به عنوان مثال یک شرکت محدود) که نیازی به اقامت فیزیکی دائم در این کشور ندارد. هیچ سیاست مشخصی در رابطه با پشتیبانی کارآفرینی برای مهاجران وجود ندارد.

استارت‌آپ ژاپن

استارت آپ ژاپن جزو برترین‌های قاره آسیا و جهان بوده که با داشتن نیروی متخصص و توسعه تکنولوژی مکانی عالی برای ایجاد کسب و کار است. دولت ژاپن یک استراتژی ۷ مرحله‌ای با عنوان “فراتر از محدودیت ها، پتانسیل ما را ایجاد می‌کنیم” برای تقویت اکوسیستم استارت آپ کشور را ارائه کرده است. این شامل ایجاد یک شهر استارت آپ، ارائه آموزش کارآفرینی، برنامه‌های شتاب دهنده بهبود یافته، خرید‌های دولتی و بودجه شرکت‌های نوپا است. 

بزگترین رویداد سرمایه‌گذاری استارتاپی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

مدیر اجرایی مجموعه ۱۰۰ استارتاپ نیز در این نشست اظهار کرد: تاکنون اتفاقات خوبی در رویداد استانی سیستان وبلوچستان رقم خورده و با توجه به اینکه دوم خردادماه رویداد استارتاپی در استان برگزار می‌شود تیم‌های استارتاپی و کارآفرینی تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند در سایت ۱۰۰ startups.ir ثبت‌نام کنند.

نخستین رویداد پیوند فناوران در زمینه جلبک و صنعت ساختمان برگزار می شود

نخستین رویداد پیوند فناوران با شتابدهنده در زمینه جلبک و صنعت ساختمان صبح دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و راه و شهرسازی و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر