بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
استاندار تهران گفت: با مدیران دستگاه‌های دولتی که بدون مجوز از دستگاه‌های استخراج رمزارز‌ها استفاده می‌کنند برخورد جدی خواهد شد.
کد خبر : ۲۴۰۶۱۸

خواندن ۲ دقیقه

ماینر+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران اظهار کرد: این دستگاه‌ها برق زیادی مصرف می‌کنند و امروز در شرایطی قرار داریم که باید الگوی بهینه مصرف را در دستور کار قرار دهیم لذا هر دستگاه دولتی و هرجایی که مجوز لازم را برای استفاده از ماینر‌ها (دستگاه‌های استخراج رمز ارزها) را نداشته باشد به محض ارسال گزارش اقدام خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: با مدیران دستگاه دولتی که از این دستگاه‌ها استفاده می‌کند برخورد جدی صورت خواهد گرفت، اما تاکنون در این زمینه گزارشی نداشته ایم.

حناچی، شهردار تهران نیز در خصوص استفاده از ماینر‌ها و استخراج رمزارز‌ها در مجموعه شهرداری تهران گفته بود: هر کجا برق فراوان وجود داشته باشد و فضا فراهم شود استفاده از ماینر‌ها ممکن است انجام شود از ابتدای دوره گزارش‌هایی در این خصوص داشتیم که با آن‌ها برخورد کردیم. قطعا کار شهرداری تهران تولید رمزارز نیست لذا هرگاه گزارشی در این خصوص داشته باشیم برخورد می‌کنیم و دستگاه‌های نظارتی نیز در این خصوص وارد عمل خواهند شد.

 


  • بیشتر بخوانید:

مجلس در حال پیگیری طرحی جامع برای رمزارز‌ها

اشتراک گذاری :
ارسال نظر