بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
معاون بازار بورس در گفت‌وگو با بورس نیوز:

آغاز برخورد با سفارش‌گذاری غیرواقعی خودرویی‌ها

معاون بازار شرکت بورس گفت: قطعا افرادی که بخواهند خلاف مقررات سفارش چینی کند و سفارش های غیرواقعی بگذارند حتی دسترسی آنلاین آنها را برای مدت محدودی مسدود خواهیم کرد.
کد خبر : ۲۴۰۸۸۴

برخورد با سفارش گذاری غیرواقعی خودرویی ها

به گزارش بورس نیوز،سفارش گذاری های غیرواقعی در نمادهای خودرویی طی چند روز اخیر موجب اعتراض بسیاری از فعالان بازار شده است.

به گفته فعالان بازار برخی افراد با سفارش گذاری غیرواقعی موجب بهم خوردن روند بازار شده و موجب بروز مشکلات برای بسیاری از سهامداران شده اند و خواستار برخورد با این متخلفان شده‌اند.

محمود گودرزی در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره برخورد با متخلفان در نمادهای خودرویی که اقدام به سفارش‌گذاری غیرواقعی می‌کنند، اظهار کرد: قطعا با این گونه سفارش گذاری برخورد می شود و روز گذشته نیز این گونه سفارش ها حذف و به کارگزار مربوطه در این باره هشدار و تذکر داده شد.

معاون بازار شرکت بورس تهران افزود: قطعا افرادی که بخواهند خلاف مقررات، سفارش چینی کنند و سفارش‌های غیرواقعی بگذارند دسترسی آنلاین آنها را برای مدت محدودی مسدود خواهیم کرد تا متعهد شوند اقدام به تکرار تخلف نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه روز گذشته با توجه به نوع سفارشات با متخلفان روی نماد خودرو و خساپا برخورد شده است،گفت: متخلفان سهامداران حقیقی بودند و دسترسی آنلاین آنها نیز محدود شد.

گودرزی درباره شائبه ها مبنی بر خرید سهام با کد حقیقی توسط صندوق توسعه بازار نیز بیان کرد: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و از اساس کذب است، روی خرید و فروش هایی که صورت می گیرد نظارت می شود و این موضوعات بی پایه است.


بیشتر بخوانید:

"همتی" که در کوره بورس ذوب شد

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

تحمیل "بی‌اعتمادی" به سهامداران "بورس"

ارزندگی سهم‌های
کارشناس بازارهای مالی در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

ارزندگی سهم‌های "بورس" در کف ارزش ذاتی

اردوگاه "بازارسرمایه" در انتظار تراکنش سبز؛

"همتی" که در کوره بورس ذوب شد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
مثال بزنید تا متوجه موضوع بشویم.
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
تا همین امروز ریزش بازار با تدبیر و درایت مسئولین سازمان و تزریق نقدینگی صندوق توسعه به نوعی قابل حل بود ولی با برخورد سازمان بورس با حقیقی های بازار به بهانه سفارش گذاری غیر واقعی و ریزش شاخص هموزن به زیر 400000 بایستی از هفته آینده شاهد سقوط بازار باشیم! با این ندانم کاری های دهنوی بی سواد و یابو برآورده شدن انتظارات فعالین بازار جهت آغاز روند صعودی بازار واقعا اشتباهه. از هفته آینده باید در انتظار سقوط شاخص به زیر یک میلیون واحد و فرار حقیقی های بازار باشیم. نمایندگان مجلس تا دیروز برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر از 60 درصدی سهامداران مظلوم و بی پناه یقشونو پاره میکردند ولی گویا موضوع انتخابات ریاست جمهوری و فلسطین اهمیتش برای اونها بیشتره.
اقدس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
باید همتی را بندازند جلوی والدین بابک تا درسی باشد به وزرای دولت تدبیر و امید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
خخخخخخخ
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
از این چرندیات و مزخرفات زیاد شنیدیم و دیدیم. دیگه یه بچه ی هفت هشت ساله هم الان توی خانواده ها می دونه مسئولین با وعده و وعید و سوء استفاده از اعتماد مردم ، اندک پس اندازشون رو توو روز روشن دزدیدن و همه رو به خاک سیاه نشوندن.
خیلی وقته هیچ اراده ای برای مبارزه با مفسد و فساد و فاسد وجود نداشته و نداره.....
دعا یا شاید هم نفرین هر روز و هر شب من و خانواده ام و امثال من: خداوندا هر چه زودتر ریشه ظلم و ظالم و فساد و مفسد رو توی هر پست و مقام و لباسی که باشه خشک کن. خدایا هر کس به این مردم مظلوم ظلم کرد و از اعتمادش سوء استفاده کرد به خاک سیاه بنشون. خدایا هرچی از جیب این ملت زدن از حلقوم زن و بچه شون بزن.... خدایا مسئولین فاسد رو محو و نابودشون کن. والسلام.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
واقعا خسته نباشن ، غریب به یکسال این مسخره بازی ها هست تاز میخوان جلوش رو بگیرن نماد بسته میشه میره گزارش الف یا ب بعد بازگشت با صف فروش مواجه میشه مگه داریم امروز صف خرید و مثبت باشه فردا صف فروش باشه کجا دارم