بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
علیرغم اعلام سود ۱.۵۰۶ ریالی به ازای هر سهم در انتهای سال مالی ۱۳۹۹، همچنان قیمت‌های بیش از ۲۲.۰۰۰ ریالی هر سهم این شرکت جذابیت خاصی برای سرمایه‌گذاران ندارد.
کد خبر : ۲۴۰۸۹۳

خواندن ۲ دقیقه

سیمان تهران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از ماه‌ها افت قیمت سهام شرکت سیمان تهران و ثبت افت بیش از ۷۵ درصدی در ماه‌های اخیر، صورت‌های مالی حسابرسی نشده این شرکت حاکی از تحقق سود خالص بیش از ۲.۶۳۶ میلیارد ریالی و ۱.۵۰۶ ریالی به ازای هر سهم است.

علیرغم اعلام تعدیل مثبت بیش از ۴۴۲ درصدی، اینکه برخی سرمایه‌گذاران چگونه حاضر بودند برای سهمی که سودی ۱.۵۰۶ ریالی سالانه دارد بیش از ۸.۴۰۰ تومان پول بدهند اتفاقی است که شاید بخشی از ریزش ۷۰ درصدی قیمت سهام این شرکت را در ماه‌های اخیر توجیه کند.

گزارش حسابرسی نشده ستران+بورس نیوز

افزایش بیش از ۱۷۰ هزار تنی انواع سیمان داخلی و رشد نرخ‌های فروش در سال جاری در مقایسه با سال گذشته را می‌توان به عنوان تاثیرگذارترین عوامل افزایش درآمد‌ها و شناسایی سودی مطلوب آن هم پس از سال‌ها دانست.


همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود، رشد بیش از ۳.۰۱۷ میلیارد ریالی مجموع درآمد‌های شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ عمدتا مربوط به رشد بیش از ۴۹ درصدی نرخ‌های فروش محصولات سیمانی داخلی است.

سیمان داخلی ستران+بورس نیوز

لازم به ذکر است، علیرغم اعلام سود ۱.۵۰۶ ریالی به ازای هر سهم در انتهای سال مالی ۱۳۹۹، همچنان قیمت‌های بیش از ۲۲.۰۰۰ ریالی هر سهم این شرکت جذابیت خاصی برای سرمایه‌گذاران ندارد.


  • بیشتر بخوانید:

یک گام به سوی واقعی‌تر شدن قیمت سیمان

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
یک گام به سوی واقعی‌تر شدن قیمت سیمان
کارشناس صنعت سیمان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

یک گام به سوی واقعی‌تر شدن قیمت سیمان

خریداران
وضعیت ناامیدکننده "ستران" و سرمایه‌هایی که دود می‌شود؛

خریداران "ستران" ۸.۴۰۰ تومانی، کجایند

فروش سیمان به مرز یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تن نزدیک شد؛

درآمد ۷۱۴ میلیارد ریالی "ستران"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
اگر بنا بر سود باشد بهترین سهم پتروشیمی ها هستند که تازه ان هم کمتر از سود بانک میباشد ولی شما سیمان تهران را که هلدینگ بزرگی هست با سرمایه اندکش در نظر بگیرید که قیمتش بالاست وانگهی سیمان تهران را انها که خریدند بخاطر 1200 هزار متر زمین مازادش در منطقه 16 تهران خریدند که این زمین مازاد است و نهایتا بعد از اخذ کاربری یا فروخته شود یا ساخت و ساز و........خدا با صابرین است شما خودتان را ناراحت نکنید