بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
۱۸ تیم در بخش رقابتی اینوتکس پیچ و اینوتکس بتل حضور یافتند
در آخرین روز از نمایشگاه اینوتکس ۱۸ تیم در بخش‌های رقابتی این رویداد حضور یافتند تا با رقابت با یکدیگر از تسهیلات مالی این مسابقات بهره‌مند شوند.
کد خبر : ۲۴۱۱۰۸

خواندن ۲ دقیقه

۱۸ تیم در بخش رقابتی اینوتکس پیچ و اینوتکس بتل حضور یافتند

به گزارش بورس نیوز، "اینوتکس پیچ"، یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که برای چهارمین سال متوالی رقابت بزرگی را بین استارت‌آپ‌های سراسر کشور رقم می‌زند.

این رویداد از مراحل مختلفی تشکیل شده است. در مرحله نخست استارت‌آپ‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارت‌آپ‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله از رقابت، که در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، ابتدا تیم‌های استارت‌آپی در خصوص نحوه ارائه به سرمایه‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می‌پردازند.

در ادامه از استارت‌آپ‌های برگزیده در مرحله مقدماتی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله، استارت‌آپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره پیش شتابدهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین را به منظور توسعه کسب و کار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت نهایی را خواهند داشت.

امسال در حاشیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ برای دومین بار رقابت نهایی بین استارت‌آپ‌ها در قالب نبرد استارت‌آپی (Battle) اتفاق خواهد افتاد. در اینوتکس بتل، استارت‌آپ‌ها علاوه بر معرفی محصولات یا خدمات خود، دو به دو به بحث و مناظره با یکدیگر خواهند پرداخت تا در نهایت برترین استارت‌آپ‌ها از دیدگاه داوران و مخاطبان انتخاب شوند.

هدف از برگزاری قابت اینوتکس‌پیچ معرفی و سرمایه‌گذاری روی ایده‌ها و استارت‌آپ‌های مستعد از شهر‌های مختلف کشور است.


  • بیشتر بخوانید:

نخستین شرکت دانش‌بنیان در پژوهشگاه صنعت نفت مستقر می‌شود

اشتراک گذاری :
ارسال نظر