بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۲۴۱۵۶۷

ترازوی هوشمند هواوی Scale ۳؛ فراتر از اندازه‌گیری وزن

 هواوی با عرضه ترازوی هوشمند Scale ۳ فاکتور‌های عجیب و غریبی از سلامتی شما ارائه می‌دهد، از درصد چربی بدن گرفته تا حجم عضلات، میزان پروتئین بدن و .... این ترازوی هوشمند بر خلاف تصور عامه تنها دستگاهی با یک حسگر وزن و صفحه نمایشی برای اعلام آن نیست.

عرضه یک تبلت رده‌بالای جدید از سوی هواوی

اطلاعات به ثبت رسیده در پایگاه داده بنچمارک Geekbench از عرضه یک تبلت رده‌بالای جدید از سوی هواوی حکایت دارد. این تبلت قدرتمند که طبق پیش‌بینی‌ها HUAWEI MatePad Pro ۲ نام دارد، جایگزین تبلت پرچمدار کنونی میت‌پد پرو خواهد شد.

هوآوی از تلویزیون‌های جدید Smart Screen رونمایی می‌کند

 از آنجایی که هواوی همواره به دنبال معرفی محصولاتی با یک یا چند شاخص برتری نسبت به کالا‌های رقیب بوده، این‌بار قصد دارد سبک جدیدی از تلویزیون‌های خود را موسوم به Smart Screen وارد بازار کند؛ تلویزیون‌هایی که قرار است به صورت هوشمند دستور‌ها را از کاربر گرفته و اجرا کنند.

جای استارت‌آپ‌های حوزه کشاورزی خالی است

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی گفت: در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی کشور ما، جای استارت‌آپ‌های حوزه کشاورزی بسیار خالی است و تعداد محدود استارت‌آپ‌های موجود در کشور نیز در بخش خدماتی فعالیت می‌کنند و بخش فناور محور کشاورزی مغفول مانده است.

نخستین رویداد شتاب مرکز نوآوری عناب موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان خراسان جنوبی

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: نخستین رویداد شتاب (استارت آپی) مرکز نوآوری عناب موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان با موضوع "نوآوری در بسته بندی عناب و فرآورده‌های عناب"؛ ۲۶ خردادماه جاری، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

آغاز "دوره توانمندسازی صادرات" از ۲۰ خرداد ماه

بحرینیان، گروه ۱۰۰ استارت‌آپ، مؤسسه برکت و گروه سرمایه گذاران شناسا را از جمله سرمایه گذارانی نام برد که ابراز علاقه برای سرمایه گذاری کردند، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر برای تیم‌های فناور دوره آموزشی به نام "دوره توانمندسازی صادرات" در نظر گرفته شده که از روز ۲۰ خرداد ماه برگزار می‌شود.

رونمایی از ۲۶ طرح فناوری های همگرا

رئیس مرکز فناوری های همگرا با اشاره به همکاری این مرکز با ستاد‌های توسعه فناوری کشور، گفت: طی این چند سال ۱۲۵ طرح مورد حمایت قرار گرفته و امروز ۲۶ فناوری در این مراسم عرضه شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر