بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
تصمیمات اتخاذ شده در محمع عمومی مس شهید باهنر؛

افزایش سود خالص ۱۲۴ درصدی "فباهنر" نسبت به مجمع سال گذشته

افزایش سود خالص ۱۲۴ درصدی
آخرین اعضای هیئت‌مدیره (حقیقی و حقوقی) در سال مالی ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ متشکل از سرمایه‌گذاری صدر تأمین، صنایع چینی ایران، معدنی املاح معدنی، فرآورده‌های نسوز ایران و توسعه معادن پارس تأمین بوده‌اند
کد خبر : ۲۴۱۹۳۵

مجمع عمومی سالیانه فباهنر+بورس نیوز

تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ شرکت صنایع مس شهید باهنر بر اساس آگهی منتشره در سامانه کدال در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه رأس ساعت ۱۱:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ در محل کیلومتر ۱۲ بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی، شرکت صنایع مس شهید باهنر با حضور ۷۷.۳۳ درصدی سهامداران برگزار شد.

تصمیماتی که در این مجمع گرفته‌شده بر این اساس بوده که میزان سود خالص مصوب شده برابر با ۶.۳۷۵.۷۷۶ میلیون ریال بوده و سود انباشته پایان دوره (با لحاظ نمودن مصوبات مجمع) نیز ۲۶۴.۸۵۹ میلیون ریال اعلام‌شده، سود نقدی هر سهم به میزان ۵.۷۰۰ ریال گزارش‌شده و سود خالص هر سهم برابر با ۵.۶۷۷ ریال به ثبت رسیده است.

میزان سود خالص گزارش‌شده در این مجمع نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۲۴درصدی و سود نقدی هر سهم این شرکت نیز با ۱۳۶ درصد رشد همراه بوده است.

سود خالص فباهنر+بورس نیوز

آخرین اعضای هیئت‌مدیره (حقیقی و حقوقی) در سال مالی ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ متشکل از سرمایه‌گذاری صدر تأمین، صنایع چینی ایران، معدنی املاح معدنی، فرآورده‌های نسوز ایران و توسعه معادن پارس تأمین بوده‌اند.

حق حضور اعضای غیرموظف در سال جاری ۱۹.۵۰۰.۰۰۰ ریال اعلام‌شده است.


  • بیشتر بخوانید:

شیب دلنشین صعود فروش "فباهنر" از اسفند۹۹

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر