بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
عملکرد ماهانه فولادساز اصفهانی و نگاهی به درآمدزایی‌ها؛

بازگشت درآمد‌های "ذوب" به روند صعودی/ سنگینی صادرات به "شمش" رسید

بازگشت درآمد‌های
بیشترین میزان درآمد کسب‌شده شرکت ذوب‌آهن اصفهان در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ از محصول «تیر‌آهن» با ۷.۲۵۵ میلیارد ریال در بازار داخلی بود.
کد خبر : ۲۴۲۰۳۸

ذوب‌آهن اصفهان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ذوب‌آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان درآمد شناسایی‌‎شده طی دوره یک ماهه را برابر با ۲۵.۹۶۶.۷۷۹ میلیون ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ درمجموع مبلغ ۴۹.۱۰۶.۵۹۷ میلیون ریال فروش داشته، میزان درآمد‌های به‌دست‌آمده ذوب‌آهن از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی حاصل‌شده که بیشترین میزان درآمد در بازار داخلی به ثبت رسیده است.

عملکرد ماهانه ذوب آهن+بورس نیوز

مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده "ذوب"

روند درآمدهای ذوب+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شرکت ذوب‌آهن اصفهان در اردیبهشت‌ماه سال جاری با افزایش درآمد ماهانه ۱۲ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۹۴ درصد رشد را از آن خودکرده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رسانده نیز با افزایش ۱۱۲ درصدی روبه‌رو بوده است.

مقدار فروش محصولات ذوب آهن+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمد کسب‌شده شرکت ذوب‌آهن اصفهان در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ از محصول «تیر‌آهن» با ۷.۲۵۵ میلیارد ریال در بازار داخلی بوده و همچنین محصول «شمش کالایی» با ۶.۱۵۱ میلیارد ریال بیشترین سهم را در بازار صادراتی به دست آورده است.

مقدار فروش محصولات این شرکت در اردیبهشت‌ماه به مقدار ۱۹۲.۹۷۵ تن گزارش‌شده که ۱۰۱.۵۲۸ تن در بازار داخلی و ۹۱.۴۳۷ تن دیگر نیز در بازار خارجی به فروش رفته، میزان فروش محصولات ذوب‌آهن نسبت به ماه گذشته ۲۲ درصد افزایش را به دنبال داشته و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۱۲۲ درصد افزایش فروش را در کارنامه به ثبت رسانده است.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش ۲۰ درصدی نرخ میلگرد "ذوب"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۲۰ درصدی نرخ میلگرد
رشد بیش از ۷۰ درصدی فروش محصولات ذوب آهن در بورس کالا

افزایش ۲۰ درصدی نرخ میلگرد "ذوب"

نوسان نرخ محصولات ذوب‌آهن در اردیبهشت‌ماه
کسب بالاترین فروش ماهیانه شرکت در ماه گذشته؛

نوسان نرخ محصولات ذوب‌آهن در اردیبهشت‌ماه

۲۴۵ ریال سود محقق شده هر سهم در سال ۱۳۹۹ بدست آمد؛

پیش‌بینی فروش ۲.۲میلیون تنی "ذوب"

ارسال نظر