بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۲۴۲۰۸۶

اقامت از طریق کارآفرینی در فنلاند

اخذ تابعیت و اقامت از طریق کارآفرینی در فنلاند برای کارآفرینانی ​​که مشاغل مستقر خاصی دارند، گزینه ای ایده آل و مطلوب می باشد. کشور فنلاند یکی از بهترین و محبوبترین مقاصد کارآفرینی و سرمایه گذاری در دنیا می باشد و هر ساله هزاران سرمایه گذاری و کارآفرین برای اخذ تابعیت و اقامت از طریق کارآفرینی در این کشور به این کشور مهاجرت می کنند.

رویداد «استارت آپ ویکند شاهد» برگزار شد

مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: نخستین رویداد. «استارت آپ ویکند شاهد» در مرکز رشد و شکوفایی شاهد دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد.

برگزاری نخستین دوره رویداد بین‌المللی Connect Day Iran / Russia

 

هدف این رویداد، شناسایی و معرفی استارتاپ‌های در حال رشد در حوزه‌های مختلف به سرمایه‌گذاران بین‌المللی و ایرانی و آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف است.

کارن‌کراد به عنوان سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری در اکوسیستم استارتاپی کشور، مجری برگزاری این سلسله رویداد به منظور ارتباط بهتر و موثرتر با بازیگران بین‌المللی فعال در حوزه استارتاپی است.

معرفی سیستم عامل هارمونی به صورت رسمی توسط هوآوی

سیستم عامل هارمونی را باید سیستم‌عاملی متفاوت از اندروید و هر آنچه تا به امروز در دنیای سیستم‌عامل‌های موبایل دیده‌ایم، دانست. این سیستم‌عامل به لطف بهبود‌ها و بهینه‌سازی‌های گسترده‌ای که از سوی هواوی برای آن در نظر گرفته شده، می‌تواند تا سطح ساعت هوشمند و IoT کوچک شده و از سوی دیگر در پیچیده‌ترین سیستم‌ها مانند گوشی هوشمند و تبلت نیز مورد استفاده قرار گیرد.

اختصاص یک‌هزار میلیارد تومان بودجه برای تحول دیجیتال در صنایع سنتی

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی از اختصاص یک‌هزار میلیارد تومان بودجه برای حمایت از کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال و تحول دیجیتال در صنایع سنتی خبر داد.

پا‌های مصنوعی ارزان و انجام فعالیت‌های ورزشی

پروتز‌های مدرنی که در حال حاضر در جهان وجود دارند به افراد قطع عضو اجازه می‌دهند تا دوباره بدوند و حتی در مسابقات المپیک نیز شرکت کنند، با این حال هزینه خرید آن‌ها به طور کلی بسیار زیاد است.

اکنون یک استارت آپ دانمارکی به نام "Levitate" پا‌های مصنوعی برای ورزش روزمره ساخته است. این شرکت اخیراً دو مدل پروتز ایجاد کرده که نه تنها استفاده از آن‌ها آسان است بلکه مقرون به صرفه نیز هستند.

پذیرش شرکت‌های دانش بنیان در مرکز نوآوری صنعت نفت

رئیس مرکز نوآوری پژوهشگاه صنعت نفت در خصوص شرایط پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان، خاطرنشان کرد: ما شرکت‌ها را از نظر سطح آمادگی فناوری تولید شده، ترکیب اعضا، طرح کسب و کار آنها، FS و مطالعات بازار آنها، درخواست‌های شرکت‌ها از مرکز نوآوری و میزان موفقیت آن‌ها در بازار مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر