بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
رشد درآمد‌های بانک ملت در ۳ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰؛

۹۴۱ درصد افزایش وصولی تسهیلات "وبملت"

۹۴۱ درصد افزایش وصولی تسهیلات
بیشترین میزان درآمدی که بانک ملت طی دوره یک‌ماهه خردادماه ثبت کرده از بخش «سایر تسهیلات» با ۲۷ هزار و ۷۴۸ میلیارد ریال بوده و بخش بعدی نیز در اختیار «سلف» با ۴ هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۲۴۳۲۸۰

بانک ملت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، بانک ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره را بالغ‌بر ۴۳ هزار و ۷۴۱ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه سال جاری نیز میزان درآمد‌ها برابر با ۱۱۹ هزار و ۵۳۶ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه بانک ملت+بورس نیوز

سود پرداختی سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وبملت" در خردادماه سال ۱۴۰۰ به میزان ۲۶ هزار و ۹۴۱ میلیارد ریال گزارش‌شده و از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه ۱۴۰۰ نیز مجموع پرداختی‌های این بانک جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۷۴ هزار و ۲۰۱ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی بانک ملت در خردادماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمد وبلمت+بورس نیوز

بر پایه این گزارش از سوی گروه تحقیق بورس‌نیوز، "وبملت" در خردادماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۲۱ درصد افزایش را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد درآمد ۱۰۱ درصدی را به همراه داشته، همچنین از میزان درآمد‌های حاصل‌شده از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه سال جاری نیز نسبت به سال گذشته ۸۵ درصد افزایش را در پی داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که بانک ملت طی دوره یک‌ماهه خردادماه ثبت کرده از بخش «سایر تسهیلات» با ۲۷ هزار و ۷۴۸ میلیارد ریال بوده و بخش بعدی نیز در اختیار «سلف» با ۴ هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال بوده است.

تسهیلات وصولی طی دوره بانک ملت نیز در خردادماه بالغ‌بر ۷۳۱.۵۲۷ میلیارد ریال شناسایی‌شده که در مقایسه با سال گذشته ۹۴۱ درصد افزایش‌یافته، بیشترین میزان سود پرداختی جهت سپرده‌های سرمایه‌گذاری در خردادماه متعلق به «گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری عام» با ۷.۶۴۶ میلیارد ریال بوده است.


  • بیشتر بخوانید:

"وبملت" در پایان تیرماه به مجمع می رود

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
رشد ۶۵ درصدی درآمد‌های تسهیلات اعطایی
بانک ملت در اسفندماه ۶۵.۵۱۱ میلیارد ریال درآمد داشت؛

رشد ۶۵ درصدی درآمد‌های تسهیلات اعطایی "وبملت"

۳۳۵ ریال سود به ازای هر سهم در گزارش عملکرد ۶ ماهه بانک ملت؛

مثبت شدن روند سودآوری با سود سنگین تسعیر ارز

گزارش ۳ماهه این بانک بررسی شد؛

کاهش ۶۷ درصدی سود انباشته "وبملت"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
با این همه تعریف وتمجید در سال قبل 26 ریال ناقابل نصیب سهامداران کرد امسال هم احتمالا 36ریال پرداخت خواهندکرد. بازدهی 6 ماهه سهم نیز منفی بوده است کسانی که طی 6ماه قبل این سهم راخریده اند درضرر هستند حالا.پیدا کنید پرتقال فروش را یاافراد!!!!!!!