بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
سهامداران امیدوار به روند رو به رشد درآمدها؛

افزایش درآمد چشمگیر ۱۴۸ درصدی "شسپا"

افزایش درآمد چشمگیر ۱۴۸ درصدی
بیشترین میزان درآمد نفت سپاهان در سومین ماه از سال مالی جاری در اختیار «روغن پایه (صادراتی)» بوده و پس از آن بخش «روغن پایه (داخلی)» بیشترین مقدار درآمد حاصل‌شده را به خود اختصاص داده‌اند.
کد خبر : ۲۴۳۳۴۲

نفت سپاهان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت سپاهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک ماهه را برابر با ۱۱.۰۲۸ میلیارد ریال اعلام کرده و توانسته مقدار درآمد شناسایی‌شده خود را از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه مبلغی بالغ‌بر ۲۸.۰۰۳ میلیارد ریال به ثبت برساند و مقدار سرمایه طی این دوره را ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال گزارش کند.

عملکرد ماهانه شسپا+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده "شسپا"

روند کسب درآمد نفت سپاهان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار درآمد‌های ثبت‌شده نفت سپاهان در خردادماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش درآمد ۱۴۸ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده و در مقایسه با ماه گذشته نیز ۱۶ درصد رشد را شاهد بوده، همچنین طی این دوره یک‌ماهه درآمد‌های "شسپا" از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که سهم بازار داخلی برابر با ۶.۴۳۷ میلیارد ریال بوده است.

بیشترین میزان درآمد نفت سپاهان در سومین ماه از سال مالی جاری در اختیار «روغن پایه (صادراتی)» با ۲.۶۲۹ میلیارد ریال بوده و پس از آن بخش «روغن پایه (داخلی)» با ۱.۹۰۵ میلیارد ریال بیشترین مقدار درآمد حاصل‌شده را به خود اختصاص داده‌اند.

مقدار فروش محصولات "شسپا" در خردادماه ۱۴۰۰

روند میزان فروش محصولات شسپا+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته تویط گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت سپاهان در خردادماه سال جاری میزان فروش محصولات تولیدی خود طی این دوره را برابر با ۶۸.۸۹۷ تن اعلام کرده که نسبت به سال گذشته ۹ درصد کاهش فروش را شاهد بوده، همچنین بیشترین محصول فروش رفته نفت سپاهان «روغن‌های فرآیند (صادراتی)» با ۲۰.۱۰۰ تن بوده است.


  • بیشتر بخوانید:

"شسپا" با ۴درصد کاهش فروش دست و پنجه نرم می‌کند

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش سرمایه ۵۸ درصدی
شرکت نفت سپاهان اعلام کرد؛

افزایش سرمایه ۵۸ درصدی "شسپا" در مجمع

با برگزاری مجمع شرکت نفت سپاهان؛

"شسپا" به افزایش نقدینگی می‌اندیشد

دُم گعده بی‌سوادی اینگونه بیرون می‌زند!

آیا مدیران "سازمان حمایت" سواد خواندن صورت‌ مالی دارند

ارسال نظر